Billigste abonnement med betalingsservice
Fra : Claus Skaarup \(Arbe~

Dato : 22-06-06 14:25

Jeg har ikke dankort og skal heller ikke have det foreløbigt...
Derfor søger jeg et abonnement, der kan betales over betalingsservice. Dem
er der jo en del af, men hvem er billigst? Det skal IKKE være 3G telefoni.
Jeg taler ikke ret meget, så et minimumsforbrug vil jeg helst ikke være
tvunget til.

Forslag?

--
Mvh Claus
www.vocalart.dk, www.limfjordsteatret.dk

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 22-06-06 15:34

> [...]
> Jeg taler ikke ret meget, så et minimumsforbrug vil jeg helst ikke være

Sonofon Debillos tilmeldt betalingsservice.

--
Jeppe Vestergaard, København
Email: Jeppe at dailyrush denmark

Fra : Sønderbronx 6400

Dato : 22-06-06 16:24

Unotel !

/A

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 22-06-06 16:49

> Unotel !

Kan det bruges uden Dankort?

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 22-06-06 17:06

Jeppe Vestergaard skrev:

>Kan det bruges uden Dankort?

tjae, det kan bruges med netbank, men det kan ikke bruges med
betalingsservice

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Claus Skaarup \(Arbe~

Dato : 23-06-06 08:52

> tjae, det kan bruges med netbank, men det kan ikke bruges med
> betalingsservice

Det kan vel bruges med Nordea og Danske Netbank, men ikke med min lille,
lokale sparekasse...

Fra : BT

Dato : 28-06-06 20:09

"Claus Skaarup (Arbejde)" <skaarup75fjern@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> "Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Det kan vel bruges med Nordea og Danske Netbank, men ikke med min lille,
> [...]

Ved godt, at du ikke ville have Dankort.
Men hvad med et Visa-electron.. Den kan alle steder på nettet, hvor man kan
benytte Visa. Og det gode er, at du ikke kan overtrække din konto på den..
Så vil der også være en større udvalg af teleselskaber som er billige ;)

/Brian