M1 VS Unotel
Fra : Brian Tingholm

Dato : 22-06-06 13:29

Nu skal Telmore (tdc) skiftes ud... synes mildt sagt de er faldet af på den
siden de blev opkøbt...

De overvejelser jeg gør mig er:

Unotel:
63 øre/min
16 øre/sms
25 øre/opkald
7,5 kr/mb gprs

M1:
49 øre/min
18 øre/sms
50 øre/opkald
10 kr/mb gprs

Dertil har jeg hørt om Unotel's aftale om gratis samtale mellem numre
oprettet sammen (1 kr opkaldsafg.) som vil være en fordel da jeg har
virksomhed sammen med min bror og vi derfor har nogle lange samtaler...
Bruger en del data (Qtek 9100) hvilket også giver et + til Unotel...

Noget jeg skal være opmærksom på eller gode råd i det hele taget? evt et
helt 3. selskab?

--
Mvh Brian Tingholm
mail: "fornavn" @menu-kort.dk

Fra : Brian Tingholm

Dato : 22-06-06 13:41

hov... Unotel oplyser sørme deres priser ex moms... hvor seriøst man så
synes det er...
så priserne må vel være:

Unotel:
79 øre/min
20 øre/sms
31 øre/opkald
9,38 kr/mb gprs

> M1:
> 49 øre/min
> 18 øre/sms
> 50 øre/opkald
> 10 kr/mb gprs

Bryder mig MEGET lidt om denne lille finte... så tror sq det bliver M1 på
trods af unotels 1krones samtaler...

--
Mvh Brian Tingholm
mail: "fornavn" @menu-kort.dk

Fra : Erling Simonsen

Dato : 22-06-06 14:08

Brian Tingholm skrev:
> [...]
> 9,38 kr/mb gprs

> Bryder mig MEGET lidt om denne lille finte... så tror sq det bliver M1 på

Det er ikke rigtigt.
Jeg tror du skal have dine briller på.
Her er hvad der står på Unotels hjemmeside forneden:
UnoTel takserer pr. påbegyndt sekund.
Alle priser er inkl. moms

mvh
Erling Simonsen

Fra : Claus Frigaard

Dato : 22-06-06 14:09

Hej...

Der står nederst på siden med priser - Alle priser er inkl. moms - så det
betyder vel at det er med moms....

Mvh. Claus Frigaard

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 22-06-06 15:23

Brian Tingholm skrev:

>hov... Unotel oplyser sørme deres priser ex moms... hvor seriøst man så
>synes det er...

Ja deres erhvervspriser er ex moms
http://www.unotel.dk/priser/mobil_010705.asp?kunde_type=erhverv

>så priserne må vel være:

nej

>Unotel:
>79 øre/min

52 øre + moms = 65 øre
minutpris kollega 0 øre

>20 øre/sms

12 øre + moms = 15 øre/sms

>31 øre/opkald

20 øre + moms = 25 øre

>9,38 kr/mb gprs

6,00 kr + moms = 7,50 kr

er det i stedet privatpriserne er det inklusiv moms
http://www.unotel.dk/priser/mobil_010705.asp?kunde_type=privat

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 22-06-06 15:17

Brian Tingholm skrev:

>Unotel:
>M1:
>Noget jeg skal være opmærksom på

M1 takserer efter hvad jeg ved pr påbegyndt minut
Unotel pr påbegyndt sekund
--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk