Opslaget er ikke hentet
Fra : Ib Molbech

Dato : 22-06-06 12:17

Fra en bekendt, som jeg har anbefalet Arkivalier online har jeg modtaget
følgende hjertesuk. Kan nogen hjælpe.

Nej, jeg har ikke fundet noget på arkivalieronline.dk indtil videre, da jeg
hver gang får en rød boks, som skulle betyde "opslaget er ikke hentet"! Det
kan jeg simpelthen ikke forstå, da vi lige har købt den bedste computer, der
findes på markedet lige nu, med det bedste software. Det er dybt
frustrerende, at man ikke kan komme ind på hverken folketællingerne eller
kirkebøgerne, når man nu så gerne vil!!!!!!!!!

Ved du hvad problemet er? Har du måske selv prøvet det? Jeg ville virkelig
påskønne din hjælp, hvis det er muligt. På forhånd tak!

Med venlig hilsen

Ib

Fra : Ukendt

Dato : 22-06-06 13:04

Er Computeren opdateret? Er der installeret java? Hvad med firewall og
antivirus? Hvad med sikkerheds konfigurationen?

Mvh. Finn
http://finnholbek.dk/genealogy/index