Firmware N70
Fra : René

Dato : 22-06-06 11:33

den nyeste firmware til n70, hvis den har sådan, og hvordan man lige ser det
?

skal den upgrades så er det ved en forhandler ?

Fra : Leon Schjerlund

Dato : 22-06-06 11:53

*#0000#
Den hedder
v 50609.2.0.1
01-03-06
RM-84
>?
>
>skal den upgrades så er det ved en forhandler ?
Ja

Fra : PetrolHead

Dato : 22-06-06 17:54

On 22 Jun 2006 10:52:34 GMT, Leon Schjerlund <leon@schjerlund.dk> wrote:

>*#0000#
>Den hedder
>v 50609.2.0.1
>01-03-06
>RM-84

>Ja

Hvad funktionalitet tilføjer den nye opdatering?
Flemming Jacobsen

Fra : Leon Schjerlund

Dato : 23-06-06 07:39

PetrolHead <praetorian[SpamSeY]@tnfs.dk> skrev:

>Hvad funktionalitet tilføjer den
>nye opdatering?
>--
>Mvh
>Flemming Jacobsen

Jeg havde lidt problemer med BT, som det hjalp på.

Fra : PetrolHead

Dato : 24-06-06 14:19

On 23 Jun 2006 06:39:22 GMT, Leon Schjerlund <leon@MPVPUschjerlund.dk>
(slet MPVPU) wrote:

>Jeg havde lidt problemer med BT, som det hjalp på.

Jeg har kun 1 problem med BT og det er at jeg ikke kan bruge mit modem
over det. Men jeg er lidt bekymret for at skulle slæbe min telefon til
opdatering da jeg skal til at installerer alle mine programmer igen og
det hele :(
Flemming Jacobsen