Foldbar seng
Fra : Uncle Evil@home

Dato : 21-06-06 20:41

Hej,
Jeg er på jagt efter en drømmeseng/feltseng/sammenklappelig tingest, der
fylder nogenlunde det samme som en US klapstol (dem med kopholder, som
bl.a. Silvan sælger for en halvtredser) når den er pakket sammen -de
kommer mig bekendt i en kraftig pose, med skulderstrop -mægtig praktisk!
Er der nogen der har nogensomhelst idé om hvad jeg snakker om. samt hvor
man kan få fat i en af slagsen?

Et lille tillægsspørgsmål: En kollega har en, langt ude, bekendt, der
fortalte om en lignende feltseng, men med højde-justerbare ben, så man
altid kunne få den til at stå i vater, uanset underlaget.
Nogen der kender sådan en? Og ved hvor de fås henne?

Med venlig hilsen,
Jakob Færch-Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 21-06-06 21:37

Uncle Evil@home wrote:
> [...]
> skulderstrop -mægtig praktisk! Er der nogen der har nogensomhelst idé
> om hvad jeg snakker om. samt hvor man kan få fat i en af slagsen?

Jeg købte en i Spejder Sport for 2 år siden, mener den kostede omkring 400,-

Mvh. Per.

Fra : onkelond@gmail.com

Dato : 22-06-06 17:32

Per Olsen skrev:

> Jeg købte en i Spejder Sport for 2 år siden, mener den kostede omkring 400,-

Hmm.. kan du huske navnet på den? Den eneste jeg kan finde på deres
hjemmeside, koster 1500 spir, og det er sgu lige i overkanten for
festival-møblement ;v)

Fra : Ukendt

Dato : 22-06-06 21:32

> Hmm.. kan du huske navnet på den? Den eneste jeg kan finde på deres
> hjemmeside, koster 1500 spir, og det er sgu lige i overkanten for
> festival-møblement ;v)

Desværre, den ligger pakket ned i campingsvognen (som er opbevaret et andet
sted) og vi henter den først om 2 uger.
Sengen er OK at ligge i når man skal have lidt sol på maven, men jeg tror
ikke jeg ville være glad for at skulle sove i den en hel nat.

Per.

Fra : Uncle Evil@home

Dato : 22-06-06 22:49

Per Olsen wrote:
> [...]
> Sengen er OK at ligge i når man skal have lidt sol på maven, men jeg tror
> ikke jeg ville være glad for at skulle sove i den en hel nat.

Hmm.. det var trist nyt, men jeg må jo ind og se om de har en jeg kan
prøve i morgen.
Tak for hjælpen..

/Jakob

Fra : Jens Hansen

Dato : 23-06-06 06:40

"Uncle Evil@home" <jafj_usenet@hotmail.HAHA.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg er på jagt efter en drømmeseng/feltseng/sammenklappelig tingest, der
> fylder nogenlunde det samme som en US klapstol (dem med kopholder, som

Google er din ven:
http://www.google.dk/search?hl=da&q=feltseng&meta=

Til 235,-
http://tool4you.dk/isenkram/feltseng_m/baeretaske_da.html

eller til 650,-
http://www.friluftsshop.dk/product.asp?product=69

Er det det du skal bruge?

--
-Jens Hansen
(Slet det med STORT der er dårligt i min mail)

Fra : Uncle Evil@home

Dato : 23-06-06 16:40

Jens Hansen wrote:

> Google er din ven:
> [...]