Jaegerstik
Fra : Jørgen Møller

Dato : 21-06-06 20:20

Hej er der nogen af jeg der ved hvor man kan købe et Jaegerstik HUN stik så
jeg kan få lavet en adabtor fra mit Multicon stik og til jaeger stik 13
polet, bedst var det om nogen ved hvor man kan købe en adapter til at sætte
i mit stik på bilen som er et Multicon We og til jaeger
med venlig hilsen
Jørgen Møller

Fra : Steen Larsen

Dato : 21-06-06 20:55

"Jørgen Møller" <Q_fjernes_Q999999999@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> polet, bedst var det om nogen ved hvor man kan købe en adapter til at
> sætte i mit stik på bilen som er et Multicon We og til jaeger

Hej Jørgen Møller

Hvorfor skifter du ikke bare enten stikdåse på billen eller stik på
campingvognen sådan at det passer sammen?

--
MVH Steen Larsen
Hyundai Santa Fe

Fra : Jørgen Møller

Dato : 21-06-06 21:11

Fodi jeg har lån vognen og det koster 3.000 at få sat et jaegerstikdåse på
bilen , billiger løsninger er velkommen så jeg kan tænde lyset i vognen når
jeg holder ind til siden plus bruge vandpumpen køleskab har jeg skippet da
der ikke er kvardeat nok i ledningerne

Mvh Jørgen

Fra : Gismo

Dato : 21-06-06 21:35

Jørgen Møller wrote:
> [...]
> tænde lyset i vognen når jeg holder ind til siden plus bruge
> vandpumpen køleskab har jeg skippet da der ikke er kvardeat nok i

Hvilken bil er der tale om?

Gismo.

Fra : Jørgen Møller

Dato : 21-06-06 22:19

Der er tale om en Citröen C4 med can-bus anlæg
mvh
Jørgen

Fra : Kim Bonnesen

Dato : 21-06-06 22:45

Hej Jørgen
Her er den nemmeste løsning = køb adapter til bil /CV
gå på nettet - www.camper.dk under katalog skriver du i søge felt : 122220
(varenummer) "dimsen" står vist til 359,-
Men tænk på hvad du bruger af energi +tid på at finde andre løsninger !

Kim

Fra : Ukendt

Dato : 21-06-06 21:40

Jeg er næsten sikker på at Onkel Harald - http://www.harald-nyborg.dk har
noget du kan bruge.

Mvh. Per

Fra : Jens

Dato : 21-06-06 22:51

> [...]
> når jeg holder ind til siden plus bruge vandpumpen køleskab har jeg
> skippet da der ikke er kvardeat nok i ledningerne

Hvis du har et Multicon stik på bilen kan en Jaeger stikdåse da sagtens
monteres i stedet for. Det er de samme ledninger der skal sidde på de samme
ben - og lur mig om ikke dåsen passer på den monteringsplade der sidder på
bilen - det kan IKKE koste 3000 kr !

En Jaeger Hun Stikdåse koster 147 kr og ser ud til at kunne skrues i de
samme huller som Multicondåsen. Se www.campingpriser.dk

Mvh

Jens

Fra : Steen Larsen

Dato : 22-06-06 04:21

"Jens" <mugarbeFJERN@privat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> sidder på bilen - det kan IKKE koste 3000 kr !
>
> En Jaeger Hun Stikdåse koster 147 kr og ser ud til at kunne skrues i de

Hej Jens

Så meget behøver han da kke at give fås her for 98,- kr.
http://shop.hks-camping.dk/shop/product/show_product.asp?Product_ID=6665&GroupID=9&SubGroupID=10589&search=&pageindex=1&menu=3&submenu=0&lang=da.

--
MVH Steen Larsen
Hyundai Santa Fe

Fra : Jørgen Møller

Dato : 23-06-06 14:15

Tak for hjælpen alle sammen jeg har nu bedt min forhandler om at sætte et
jaegerstikdåse på min bil samt trække 2 skr 2,5 kvadrat ledning det ene over
spændingsrælet begyndne ved batteriet, da der ikke var kvadrat nok i
multicon stikket samt der manglede at forbinde 2 stik i hunstikket Franske
biler er ikke som Tyske campingvogne vil have det