Hjælp med at finde min harddisk
Fra : Monty\(7000\)

Dato : 21-06-06 18:45

Hejsa

Jeg har lige købt mig en WD på 200 GB men min maskine vil ikke finde den.

Den er koblet på maskine med et controller kort og xp kan sagtens finde
controllerkortet men ikke det der sidder i halen på den.

Jeg har skiftet kabler, strømkabler opg det hele men der er ikke hul
igennem. Hvad kan der være galt?. Når maskinen starter op lyser den røde
knap lige et sek( sidder i en skuffe) men kun hvis harddisken er sat som
slave men lige meget hvad jeg gør finder den ikke noget

Bundkortet er et MSI 645E max og jeg køere xp pro

Monty

Fra : Henning

Dato : 21-06-06 19:31

On Wed, 21 Jun 2006 19:44:37 +0200, "Monty\(7000\)"
<diverse@mail.tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>
>Den er koblet på maskine med et controller kort og xp kan sagtens finde
>controllerkortet men ikke det der sidder i halen på den.

Heller ikke i diskhåndtering - det er vel ikke fordi du ikke har
partitioneret & formateret disken? Har du indlæst driver til
controlleren?

Fra : Monty\(7000\)

Dato : 21-06-06 19:47

> Heller ikke i diskhåndtering - det er vel ikke fordi du ikke har
> partitioneret & formateret disken? Har du indlæst driver til
> controlleren?

Den finder fint driveren til min controller. Når jeg går ind under
diskhåndteringen kan jeg heller ikke finde den

Fra : MRN

Dato : 22-06-06 12:20

> Jeg har lige købt mig en WD på 200 GB men min maskine vil ikke finde den.

Finder den den i bios?

Mvh
MRN

--
"I don't know half of you half as well as I should like, and I like
less than half of you half as well as you deserve!"

Bilbo Baggins

Fra : Psypher

Dato : 22-06-06 12:29

"Monty(7000)" <diverse@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> slave men lige meget hvad jeg gør finder den ikke noget
>
> Bundkortet er et MSI 645E max og jeg køere xp pro

Prøv at sætte den som Master, du kan altid ændre det i Bios så
det stadig er din normale disk med OS der starter op.

--
Regards Psypher
Golf 1.6 GTD