fedora og gammel 3 com nic 3c19250
Fra : Lars B. Nielsen

Dato : 21-06-06 16:26

Hej

Problem med installation af 3com usb ethernet adapter under Fedora.

Hvordan kan man bruge en 3com usb 1.0 ethernet nic 3c19250 under Fedora. Har
i nogle tips. Den bliver ikke automatisk fundet af Fedora under opstart.
Hvilke filer og kommandoer skal bruges for at kunne bruge min 3com usb
ethernet adapter.

En anden løsning ville være at smide den ud.

/lars

Fra : Lasse Jensen

Dato : 21-06-06 16:50

Lars B. Nielsen wrote:

> [...]
> Har i nogle tips. Den bliver ikke automatisk fundet af Fedora under
> opstart. Hvilke filer og kommandoer skal bruges for at kunne bruge min

modprobe kaweth

> En anden løsning ville være at smide den ud.

Naah... den virker og er altid smart at have i baghånden.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.