1-2-Trio first class camping
Fra : Campingstuff

Dato : 21-06-06 15:41

Hej
Der er en camping gut der meget gerne vil have lidt hjælp til ovennævnte
fortelt.
Har nogen i grp mon en vejledning eller kan lave en beskrivelse ville det
være en enorm hjælp.
Han mener godt nok teltet er fra omkring 80!, men der er sikkert nogen med
god hukommelse.
vh
Hans Jørgen

Fra : SB

Dato : 22-06-06 21:30

"Campingstuff" <hjh@campingstuff.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> være en enorm hjælp.
> Han mener godt nok teltet er fra omkring 80!, men der er sikkert nogen

Vores bekendte havde sådan et fortelt engang, deres vogn var dengang fra
først i 80'erne
Hvad er det han skal have hjælp til, sådan mere præcis?

Søren

Fra : Campingstuff

Dato : 23-06-06 09:11

> Vores bekendte havde sådan et fortelt engang, deres vogn var dengang fra
> først i 80'erne
> Hvad er det han skal have hjælp til, sådan mere præcis?
>
> Søren
Han har nogle stænger han ikke aner hvad er til, siger der står noget
lignende 1967 og 967 o.lign. men det giver ham ingen mening.

Du må meget gerne skrive direkte til mig så formidler jeg videre, eller du
kan få hans email, men ikke her.

vh
hans jørgen

Fra : SB

Dato : 26-06-06 20:28

> [...]
> lignende 1967 og 967 o.lign. men det giver ham ingen mening.
>
> Du må meget gerne skrive direkte til mig så formidler jeg videre, eller du

De gange jeg har hjulpet med at sætte deres fortelt op, der var der kun de
sædvanlige 3 stænger fra vognen og ud, - 3 "stolper" og så de to der
forbandt det hele i toppen.
nå ja, og så de 3 små til udhænget og de 2 store til at sidde imellem dem.

Tror du ikke at det er stænger enten til at sætte mellem de bærende stænger
som man så kan lægge siden ned over på en af de der sjældne varme dage han
har til at ligge? eller en ekstra stang i loftet til fx. at hænge en lampe
i?
hvis det er til at smide vinduet ned over, så sidder der for det meste 2
klemmer på den, en i hver ende, modsat hvis det er til en loftlampe, så er
det typisk en klemme i den ene ende og en krog i den anden.

Ellers så spørg ham lige hvad der er i ende´rne af de stænger han er i tvivl
om hvad skal bruges til, eller smid ham min email adresse, hvis det er
nemmere for dig

Som jeg husker deres fortelt var det ikke noget specielt over den måde det
var konstrueret på, frem for alle andre

Søren