Efterkommere med navnet Thomassen og Thoma~
Fra : Jan

Dato : 21-06-06 12:48

Jeg søger efterkommere efter:
Thomas Thomassen f. 14 mar 1867 i Tønning, Ejsing Sogn, han var gift med
Mette (Metha) Christiansen f. 10 feb 1871 i Østergaard, Handbjerg Sogn. De
er begge døde i Horsens i henholdsvis 1916 og 1947.

De fik bl.a. børnene:

Ane Kathrine (Käthe) Thomassen født 15 jun 1893 i Hvidbjerg Sogn. Død 1979 i
Esbjerg.

Ane Østergaard Thomassen født 14 dec 1894 i Nyborg, Handbjerg Sogn. Død 1969
i Horsens.

Svenning Tønding Thomassen født 09 nov 1896 på Silkeborg Mark, Silkeborg
Sogn. Død 1943 i USA.

Johanne Dorthea Thomassen født 20 maj 1898 i Silkeborg Sogn. Død 1967 i
Kolding.

Thomas Gilbert Thomassen født 07 mar 1900 i Silkeborg Sogn. Død 1945
muligvis i København.

Laurids Thomassen født 07 mar 1902, fødested ukendt. Død 1985 muligvis i
København.

Thomas Landry Thomassen født 05 maj 1904 i Sønderby, Skive Sogn. Død 1975 i
Horsens.

Jenny Andrea Lyby Thomassen født 18 feb 1906 på Østerbro, Skive by, Skive
Sogn, Hindborg Herred, Viborg Amt. Dødsdato og sted ukendt.

Osvald Thomassen født 05 aug 1907, fødested ukendt. Død i 1946, sted ukendt.

Svend Erhard Louis Thomassen født 31 okt 1909 i Frederiksdal, Skive Sogn,
Hindborg Herred, Viborg Amt. Død i 1957, sted ukendt.

Astrid Rosa Thomassen født 28 jan 1913 i Hammel Sogn, Gjern Herred,
Skanderborg Amt. Død i 1992 i Ry.

Kender du til nogle af disse personer i din familie, hører jeg meget gerne
fra dig.
Efternavnet har jeg set stavet på forskellige måder, så siger fornavnene dig
et eller andet, hører jeg også gerne fra dig.

Mvh

Jan Østergaard
www.horsens.varberg.dk