Slette alt på Nokia series 60 ver. 3-tele~
Fra : Kasper Hyllested

Dato : 21-06-06 10:01

Hvordan sletter man lettest al information i en Nokia-telefon, der kører
Series 60 ver. 3 (i dette tilfælde en Nokia N80), dvs. både kalender,
SMS'er, kontakter, billeder etc.

Mange hilsner

Kasper Hyllested
www.hyllested.net

Fra : Mathias Christensen

Dato : 21-06-06 23:20

"Kasper Hyllested" <hyllested@net.dialog.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan sletter man lettest al information i en Nokia-telefon, der kører
> Series 60 ver. 3 (i dette tilfælde en Nokia N80), dvs. både kalender,
> SMS'er, kontakter, billeder etc.

Hej

Du går ind i værktøjer -> indstillinger -> Telefon -> Generelt og vælger så
fabriksindstillinger. Herefter skal du indtaste en kode for at låse den op.
Jeg er dog ikke helt sikker på at den sletter din kalender osv. Men tag
simkortet ud når du gør det, det er muligt, at den så sletter det hele.

--
Venlig hilsen
Mathias Christensen

Fra : Paw P Larsen

Dato : 22-06-06 06:32

Mathias Christensen wrote:
> [...]
> Jeg er dog ikke helt sikker på at den sletter din kalender osv. Men tag
> simkortet ud når du gør det, det er muligt, at den så sletter det hele.

Der er et punkt i kalenderen hvor man kan slette alt, kan jeg
huske. Jeg har desværre ikke en S60-telefon i øjeblikket.

Fra : Kasper Hyllested

Dato : 22-06-06 09:32

"Mathias Christensen" <mathiasx@edbx.dkx> den 22. juni 2006 kl. 00:19
+0100 skrev:
>Du går ind i værktøjer -> indstillinger -> Telefon -> Generelt og vælger
>så
>fabriksindstillinger. Herefter skal du indtaste en kode for at låse den
>op.

Hvad er det for en kode? Hvor finder jeg den?

Mange hilsner

Kasper Hyllested
www.hyllested.net

Fra : Daniel

Dato : 22-06-06 13:03

I meddelse: news:fc.0073fb6b07929cd20073fb6b079239d8.7929cd5@net.dialog.dk,
griflede Kasper Hyllested:
> Hvad er det for en kode? Hvor finder jeg den?

Det er telefonens sikkerhedskode... Som standard plejer den at være 12345
eller 00000 på Nokia'er... Men du kan muligvis have lavet den om ... Det er
fx også den man bruger hvis man låser tastaturet med sikkerhedslås og skal
låse det op igen..

Hygge...
Daniel

Fra : Kasper Hyllested

Dato : 22-06-06 13:23

"Daniel" <not4junk@FJERNc.dk> den 22. juni 2006 kl. 14:02 +0100 skrev:
> [...]
>er
>fx også den man bruger hvis man låser tastaturet med sikkerhedslås og

Tak for det - det vil jeg prøve i aften!

Mange hilsner

Kasper Hyllested
www.hyllested.net

Fra : Kasper Hyllested

Dato : 22-06-06 19:25

Paw P Larsen <nospam@wer.dk> den 22. juni 2006 kl. 07:31 +0100 skrev:
>Der er et punkt i kalenderen hvor man kan slette alt, kan jeg
>huske. Jeg har desværre ikke en S60-telefon i øjeblikket.

Hmm, er der andre, der kan huske denne funktion? Jeg kan ikke umiddelbart
finde noget i den retning, og "Gendan fabriksindstillinger" sletter
hverken kontakter eller kalender etc.

Mange hilsner

Kasper Hyllested
www.hyllested.net

Fra : Kasper Hyllested

Dato : 22-06-06 19:31

Kasper Hyllested den 22. juni 2006 kl. 20:24 +0100 skrev:
>Hmm, er der andre, der kan huske denne funktion? Jeg kan ikke umiddelbart
>finde noget i den retning, og "Gendan fabriksindstillinger" sletter
>hverken kontakter eller kalender etc.

Ahh, man skal "Marker alle" og så vælge "Slet". Så ryger det hele. Både i
kalender, SMS, opgaver, og kontakter osv.

Tak for hjælpen.

Mange hilsner

Kasper Hyllested
www.hyllested.net