Må man gerne lave to betingelser?= Where b~
Fra : jeppe

Dato : 20-06-06 13:54

Hej gruppe.. Jeg har et lille problem.. Og det består på at den
nederstående kode ikke fungere.. :(
på fejl siden siger den:
Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e10'

[Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver] Too few parameters.
Expected 1.

Men jeg vil i den anledning godt spørge om, må man godt skrive:
strSQL = "Select * From tabelnavn Where Bestingelse AND
nybetingelse" må man dette?

Håber virkelig i kan hjælpe mig med dette! ;)

Mvh Jeppe

/////////////
// Koden //
////////////

strConn = "DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)};DBQ=" &
("C:\noget\db.mdb")
Conn.Open strConn

Set bRS = Conn.Execute("SELECT BeskedID, SvarID, BeskedEmne,
AfsenderNavn, AfsenderEmail, Dato, forum FROM Beskeder WHERE
SvarID = 0 AND forum = BF2 ORDER BY BeskedID")

Do While NOT bRS.EOF

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : jeppe