Algefjerner ??
Fra : Gerda Jacobsen

Dato : 19-06-06 22:06

Hej gruppe.

Vi har lige købt en billig cv, men der er lidt algebelægning på vognen. Jeg
har engang set noget man kunne spraye på vognen, som opløste algerne, og
gjorde vognen pæn igen, men jeg kan ikke huske hvad det hedder. Jeg mener
det var noget med "2000" og så var der vidst et billede på af en cv. Det var
rigtig effektivt, og vognen skulle nærmest bare skylles bagefter, for at få
den pæn.

Nogen der kan hjælpe med at give mig et svar på det ??

mvh Gerda

Fra : Kaj L

Dato : 19-06-06 22:40

> Vi har lige købt en billig cv, men der er lidt algebelægning på vognen.
Jeg

Atamon er et godt og billigt produkt til at forhindre algedannelser efter
afrensning. Om man kan rense større flader med Atamon, ved jeg ikke.
Det kan i øvrigt også bruges i vandtanke sådan vinteren over.

--
Mvh. Kaj L

Fra : Carsten Stage

Dato : 20-06-06 04:34

Gerda Jacobsen wrote:

> Vi har lige købt en billig cv, men der er lidt algebelægning på
> vognen.

Det er godt nok ikke det du spørger efter, men jeg vil foreslå dig at prøve
Undris produkter.

Det har været svært at finde Undri men udover du som medlem af Back to
Nature kan købe dette produkt gennem foreningen, kan du fra den 1 juli finde
Fem i èn og Haverenseren i 42 af Starks butikker.

Se mere her:

http://www.campingstuff.dk/home/html/modules.php?name=News&file=article&sid=201

--
Med venlig hilsen,