ot. parkering af bil med campingvogn i Ros~
Fra : Jørgen L.

Dato : 19-06-06 18:10

Hej alle, vi er kommet i den sørgelige situation at vi skal til begravelse
på torsdag i Roskilde nærmere betegnet Skt Jørgensbjerg kirke.

Vi skulle have startet vores ferie torsdag formiddag, men udsætter den så vi
kan deltage i begravelsen, men da vi bor i Helsinge ville vi tage CVen med
og så køre efter begravelsen.

Hvem er lokalkendt ? som kan fortælle os hvor vi evt. kan stille Cven mens
vi er til begravelse, eller bil og cv i nærheden af kirken ?

Denne meddelelse er krydspostet til DFB og DFC med follow up to DFC

--
Hilsen Jørgen

Fra : Jan Engmann

Dato : 19-06-06 18:21

Hej.
Tror du vil finde bedst plads, på p-pladsen ved
vikingeskibshallen ca. 5 min. gang til og fra kirken.
Mvh. Jan.

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 19-06-06 18:33

"Jørgen L." <Noemail@noemail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej alle, vi er kommet i den sørgelige situation at vi skal til begravelse
Hej vilken kirke , Dyrskuepladsen ?
/ad

Fra : Jørgen L.

Dato : 19-06-06 20:24

"Awul Dasfilshabeda" <th.nyhedsgruppe@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "Jørgen L." <Noemail@noemail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej vilken kirke , Dyrskuepladsen ?
> /ad

Hej Awul.
Det er Skt Jørgensbjerg kirke

Hilsen Jørgen

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 19-06-06 18:33

Jørgen L. wrote:
> [...]
>
> Hvem er lokalkendt ? som kan fortælle os hvor vi evt. kan stille Cven
> mens vi er til begravelse, eller bil og cv i nærheden af kirken ?

Er det en begravelse eller en bisættelse ?
Hvis det er en begravelse (foregår fra selve kirken) så er der ikke de store
parkeringsmuligheder, med CV påhægtet i umiddelbar nærhed af kirken.
Er det derimod en bisættelse, så plejer det at foregå fra kapellet og det
ligger et stykke fra kirken og har sin egen relativt store parkeringsplads.
Se på dette kort hvor jeg har tegnet lidt større parkeingspladser ind.
http://www.perbeer.dk/kirke.jpg
hvor jeg har tegnet lidt ind.
Nr. 1 = Stor parkeringsplads ved havnen/Vikingeskibsmuseet
Nr. 2 = Lille parkeringsplads ved byparken
Nr. 3 = Er ved en bebyggelse der hedder Rørmosen og der kan parkeres både på
Låddenhøj og inde ved selve bebyggelsen (der ligger også en Fakta butik)
Nr. 4 = Er ved selve kapellet, hvor der også er mulighed for parkering.
Området omkring kirken er en meget gammel bydel, med meget små og smalle
gader, så der skal i være mere end heldige for at finde en plads.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Brian

Dato : 19-06-06 18:50

Per Beer Hansen skrev:

> Se på dette kort hvor jeg har tegnet lidt større
> parkeingspladser ind. http://www.perbeer.dk/kirke.jpg

Det er fame fin service, Per

/Brian

Fra : Jørgen L.

Dato : 19-06-06 20:23

> Det er fame fin service, Per

Ja det må jeg sige, det er godt nok pænt af dig.

Hilsen Jørgen

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 20-06-06 21:06

Jørgen L. wrote:

> Ja det må jeg sige, det er godt nok pænt af dig.

Jeg bor stort set lige ved siden af, så det var faktisk temmeligt nemt

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Jørgen L.

Dato : 20-06-06 21:22

> Jeg bor stort set lige ved siden af, så det var faktisk temmeligt nemt

Men alligevel det er skrevet ud og gemt, men hvordan og hvorledes er endnu
ikke besluttet.

Hilsen Jørgen

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 20-06-06 21:36

"Jørgen L." <Noemail@noemail.dk.dk> skrev i en meddelelse

> Men alligevel det er skrevet ud og gemt, men hvordan og hvorledes er endnu
> ikke besluttet.

Hvis jeg er dig, vil jeg parkere ekvipagen på havnen, alternativt Byparkens
P.plads, og gå op af stien/trappen lige bag roklubben, den føre direkte op
til kirken. Og der er en glimragende udsigt over fjorden.

Fra : Jørgen L.

Dato : 20-06-06 21:43

> Hvis jeg er dig, vil jeg parkere ekvipagen på havnen, alternativt
> Byparkens P.plads, og gå op af stien/trappen lige bag roklubben, den føre
> direkte op til kirken. Og der er en glimragende udsigt over fjorden.

Ok det er også noteret.
Tak for det.

Hilsen Jørgen