www.adslboost.dk
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 18-06-01 16:03

Det var da en kedelig side!

Stor nedtælling (der dog gik i stå :), og så kan man som
"ikke-Cybercitizen" ikke se priser eller noget som helst?

Jeg mener der mangler en del info på siden - hvis jeg bestiller kl.
16.00, er 3 dage så 3x24 timer, eller hvordan foregår det? Der står
det aktiveres med det samme - fint nok, men hvornår lukkes der igen?

Priser mangler der, og så undrer det mig, at man ikke kan vælge
trinløst fra 1-X dage. Det ville sådan set være smart, hvis man kunne
vælge helt op til en måned. Jeg ved ikke hvad prisen ville være ifølge
systemet nu, men jo længere man bestiller, jo billigere burde det jo
være pr. dag - en '30 dages tur' burde måske koste det samme som 30
'rigtige' dage med den forbindelse.

Nå, jeg er lidt skuffet over informationen.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.

Fra : Simon Pedersen

Dato : 18-06-01 16:54

Hej Lasse

> Det var da en kedelig side!
>
> Stor nedtælling (der dog gik i stå :)

Bare rolig - Søren S har fyret de ansvarlige

>og så kan man som "ikke-Cybercitizen" ikke se priser eller noget som helst?

Jo jo, der er en prisberegner når du er logget ind. Bare fyr dit brugernavn
og pass af - og så har du fuld adgang til alle priser.

> Jeg mener der mangler en del info på siden - hvis jeg bestiller kl.
> 16.00, er 3 dage så 3x24 timer,

Ja, nemlig

> Der står det aktiveres med det samme - fint nok, men hvornår lukkes der
igen?

Det gør det selvfølgelig på korresponderende tidspunkt 1, 3 eller 7 dage
efter.

> [...]
> vælge helt op til en måned. Jeg ved ikke hvad prisen ville være ifølge
> systemet nu, men jo længere man bestiller, jo billigere burde det jo

Sådan er priserne også skruet sammen lige nu. Jo flere dage - jo billigere.

- en '30 dages tur' burde måske koste det samme som 30
> 'rigtige' dage med den forbindelse.
>
> Nå, jeg er lidt skuffet over informationen.

Håber vi har ændret på det. Du skal bare springe ud i det selv - så er alle
de nødvendige informationer tilgængelige på www.adslboost.dk

> venligst,
> Lasse Hedegaard

Mvh. Simon Pedersen

> --
> Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-

> Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.

Hvormeget og hvor?

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 18-06-01 17:03

Simon Pedersen skrev:

>Jo jo, der er en prisberegner når du er logget ind. Bare fyr dit brugernavn
>og pass af - og så har du fuld adgang til alle priser.

Læs igen :)

Som "ikke-Cybercitizen" kan man ikke se priserne. Jeg er selv hos TDC,
men vil da gerne kigge over skulderen og se på priser - det kan jeg
ikke...

>Håber vi har ændret på det. Du skal bare springe ud i det selv - så er alle
>de nødvendige informationer tilgængelige på www.adslboost.dk

Næh - ikke for mig :)

>Hvormeget og hvor?

Jeg mailer dig, salg er jo ikke velset i gruppen.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Simon Pedersen

Dato : 18-06-01 17:12

> Læs igen :)

Sorry min fejl!

> Som "ikke-Cybercitizen" kan man ikke se priserne. Jeg er selv hos TDC,
> men vil da gerne kigge over skulderen og se på priser - det kan jeg
> ikke...

Nej, du har helt ret. Men bed en kammerat der er hos CC logge ind og se
priserne så ,-)

> venligst,
> Lasse Hedegaard

Mvh. Simon Pedersen

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 18-06-01 17:47

Simon Pedersen skrev:

>Nej, du har helt ret. Men bed en kammerat der er hos CC logge ind og se
>priserne så ,-)

Jeg har ingen venner :)

Hmm, ville det ikke være smartere at skrive informationen så alle
kunne læse det? Det andet er da ikke så smart, og ser ikke særlig
attraktivt ud for ikke-CC-brugere. I vil vel også gerne have os ind i
folden? Idéen er god (jeg har selv tænkt over hvorfor der ikke har
været nogle der har brugt idéen - og så dukker den pludselig op), men
når jeg ikke kan se hvordan og hvorledes, så bliver jeg ikke
overbevist :)

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Charbax

Dato : 18-06-01 23:11

> bed en kammerat der er hos CC logge ind og se
> priserne så ,-)

jeg er en kammerat fra CC men min CC forbindelse er åbenbart for hurtigt for
at jeg kan få lov til at se på priser.

jeg er nemlig 2048/512 kunde så jeg kan ikke booste siger den.

Men derfor ville jeg da gerne studere priserne lidt for måske at degradere
min forbindelse for det er heller ikke hele tiden at jeg kan finde ud af at
udnytte hele min båndbredde.

nu vil jeg prøve at samle de priser folk har skrevet rundt omkring her i
forum og på http://www.gamereactor.net/news/index.asp?NewsID=5031:

Har man 256/128 Kbit/s kan man booste til:
512/512 kbit/s:
1 dag - 25 kr
3 dage - 60 kr
7 dage - 120 kr
1024/512 kbit/s:
1 dag - 35 kr
3 dage - 85 kr
7 dage - 170 kr
2048/512 kbit/s:
1 dag - 55 kr
3 dage - 170 kr
7 dage - 260 kr
----------------------------
Har man 384/384 Kbit/s eller 512/128 Kbit/s kan man booste:
512/512 Kbit/s:
1 dag - 10 kr
3 dage - 25 kr
7 dage - 50 kr
1024/512 Kbit/s:
1 dag - 20 kr
3 dage - 50 kr
7 dage - 100 kr
2048/512 Kbit/s:
1 dag - 40 kr
3 dage - 95 kr
7 dage - 190 kr
----------------------------
Har man 1024/256 Kbit/s kan man booste:
1024/512 kbit/s:
1 dag - 10 kr
3 dage - 25 kr
7 dage - 50 kr
2048/512 kbit:
1 dag - 30 kr
3 dage - 70 kr
7 dage - 140 kr

Jeg er, tror jeg, mest interesseret i at vide hvad det koster at booste når
man har 512/512 Kbit/s abonnement.

Jeg ville syntes det var totalen hvis CyberCity tilbyd minut-pris på boost
istedet for mindst en hel dag.. Jeg kunne f.eks. godt tænke mig, hvis jeg
havde 512/512 at kunne booste til 2048/512 bare lige en time for at
downloade et eller andet.. eller mbyte-afregnet boost kunne være fedt måske
også.. F.eks. at man har 512/512 til dagligt og at man så lige kan købe
1Gbyte 2048/512 boost for ca. 10 kroner.. Man kan, hvis man downloade med
fuld tryk hele dagen downloade 22 GygaBytes med 2048.. hmm.. det er måske
lidt åndsvagt det jeg tænker på.. det er sådan set lidt ligesom hvis
internet udbyderne skulle gå tilbage til minut eller mbyte afregning.. det
vil vi jo ikke rigtigt have.. eller..

og nu citere http://www.gamereactor.net/news/index.asp?NewsID=5031 også
ComputerWorld artiklen hvor der står at "Det bliver muligt at få op til 8
Mbit/s" med TDC ADSL boost til efteråret. JEg syntes at det er pinligt der
ikke er nogen danske online IT-nyhedsaviser der gider undersøge nærmere med
Martin Lippert om han talte som en Marketing-and eller om det var officielt
pressemeddelelse agtigt snak han havde med ComputerWorld journalisten og at
det altså er realistisk at TeleDanmark (og Telestyrelsen?) snart vil tillade
hurtigere end 2mbit/s over kablerne.

Fra : Sune

Dato : 18-06-01 17:16

On Mon, 18 Jun 2001 18:02:35 +0200, Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk>
wrote:

>Som "ikke-Cybercitizen" kan man ikke se priserne. Jeg er selv hos TDC,
>men vil da gerne kigge over skulderen og se på priser - det kan jeg
>ikke...

Jeg er også nysgerrig.
Post venligst priserne her i gruppen.

Mvh
Sune

Fra : KNL DtP

Dato : 18-06-01 17:52

Sune <sune@sletmig.innocent.com> skrev i en
> Jeg er også nysgerrig.
> Post venligst priserne her i gruppen.

Jeg har i øjeblikket 256/128 kbit - så ændringerne er set derud fra. Det må
derfor blive tilsvarende billigere hvis man har en 384/384 kbit-linje....

---

512/512 kbit i 1 dag : 25 kr. ekstra
1024/512 kbit i 1 dag : 35 kr. ekstra
2048/512 kbit i 1 dag : 55 kr. ekstra

---

512/512 kbit i 3 dage : 60 kr. ekstra
1024/512 kbit i 3 dage : 85 kr. ekstra
2048/512 kbit i 3 dage : 170 kr. ekstra

---

512/512 kbit i 7 dage : 120 kr. ekstra
1024/512 kbit i 7 dage : 170 kr. ekstra
2048/512 kbit i 7 dage : 260 kr. ekstra

---

MVH

Kristian
www.24h-le-mans.dk

Fra : Karsten Andersen

Dato : 19-06-01 10:26

Mon, 18 Jun 2001 18:52:27 +0200, skrev "KNL DtP"
<kristian|NOSPAM|@24h-le-mans.dk>, på 36 linier, i
<9glbjt$2i8u$1@news.cybercity.dk>, :

>2048/512 kbit i 1 dag : 55 kr. ekstra

>2048/512 kbit i 3 dage : 170 kr. ekstra

Hmmm så er det sgu da billigere og tage 3 enkelte dage istedet for.

Karsten
Http://www.jyde.org
ICQ: 14948433

Fra : Simon Skals

Dato : 19-06-01 10:28

It seems Karsten Andersen wrote:

>Hmmm så er det sgu da billigere og tage 3 enkelte dage istedet for.

Priserne passer heller ikke. Det er kr. 130,- for tre dage.

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : Karsten Andersen

Dato : 19-06-01 21:43

Tue, 19 Jun 2001 09:28:02 +0000 (UTC), skrev Simon Skals, på 12
linier, i <slrn9iu6p1.l4k.spam@www.gid.dk>, :

>Priserne passer heller ikke. Det er kr. 130,- for tre dage.
Ok nu havde jeg jo heller ikke kikket efter selv

Og jeg håber da snart CC skriver til deres (Måske fremtidens) kunder,
Og fortæller hvordan det går med ADSL over TD's kabler.
Man blev jo lovet besked Medio Juni.

Karsten
Http://www.jyde.org
Nedtælling 184 timer til. ADSL i Sabro

Fra : Karsten Andersen

Dato : 19-06-01 21:49

Tue, 19 Jun 2001 22:43:25 +0200, skrev Karsten Andersen, på 22 linier,
i <pbcvit8un5g4fl64aja2tprpcn028u2s4s@4ax.com>, :

>Man blev jo lovet besked Medio Juni.
Den var ikke til tænkt dig Simon

Fra : Dennis Thode Nielsen

Dato : 18-06-01 21:49

> Jeg er også nysgerrig.
> Post venligst priserne her i gruppen.

Med en 1024/256 i forvejen bliver det:

(jeg har brugt Kristians opstilling, håber det er ok)
---

1024/512 kbit i 1 dag : 10 kr. ekstra
2048/512 kbit i 1 dag : 30 kr. ekstra

---

[...]