Opsætning af Logitech special keys
Fra : Fætter Højben

Dato : 18-06-01 15:35

Jeg vil gerne have play_stop_skip knapperne på mit nye Logitech Cordless Pro
keybord til at styre Winamp. Kan jeg det? Man kan ikke umiddelbart give dem
egenskaber som at få dem til at trykke på en bestemt tastaturknap.

Fra : Morten Johansen

Dato : 18-06-01 22:13

"Fætter Højben" wrote:

> [...]
> keybord til at styre Winamp. Kan jeg det? Man kan ikke umiddelbart give dem
> egenskaber som at få dem til at trykke på en bestemt tastaturknap.

På winamps hjemme hjemmeside findes et plugin, så man kan styre play, stop osv.
Gå ind på siden og søg på "control executables" under plugins. Der er i hvert
fald et plugin, der kan klare denne opgave.

Hilsen Morten

Fra : Morten Johansen

Dato : 18-06-01 22:15

Morten Johansen wrote:

> På winamps hjemme hjemmeside findes et plugin, så man kan styre play, stop osv.
> Gå ind på siden og søg på "control executables" under plugins. Der er i hvert
> fald et plugin, der kan klare denne opgave.

Jeg prøvede lige at søge på "multimedia keyboard", det giver lidt flere hits!

Hilsen Morten