Upload form. hjælp
Fra : Martin

Dato : 19-06-06 10:33

hej

jeg skal lave en uplaod form på min hjemmeside, men jeg kan
virkelig ikke finde ud af det med koderne.

siden med formen ligger på:
http://m-studio.dk/otherstuff/upload.aspx

der er flere problemer, for det første kan man ikke se
tekstboksen eller "gennemse" knappen(de er der hvis du kigger i
kildekoden), men jeg ved heller ikke hvordna jeg sætter
funktionalitet på.

mvh
Martin N.J.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Niels Henriksen

Dato : 19-06-06 10:51

"Martin" <darthrevanenator@gmail.com> wrote in message
> hej
>
> jeg skal lave en uplaod form på min hjemmeside, men jeg kan
> virkelig ikke finde ud af det med koderne.
>
> siden med formen ligger på:
> http://m-studio.dk/otherstuff/upload.aspx

manger du ikke en formtag?

hvordan kan det være at jeg kan se din kode med det samme... tror du at der
ligger dotNet på den server?

--
Niels Henriksen
www.netopcom.dk

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 19-06-06 11:34

Martin skrev:

> jeg skal lave en uplaod form på min hjemmeside, men jeg kan
> virkelig ikke finde ud af det med koderne.

Hej Martin. Spørgsmål vedr. asp.net hører til i gruppen
dk.edb.programmering.dotnet - og ikke her i asp-gruppen.

> siden med formen ligger på:
> http://m-studio.dk/otherstuff/upload.aspx

Som Niels også har kommenteret ligger din side ikke på en server
der forstår asp.net (du bruger Apache-serveren på sitet). I første
omgang skal du derfor finde dig en server (eller en udbyder) der
tilbyder asp.net.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Martin

Dato : 19-06-06 19:44

åååhh..

det kan godt passe.

serveren er B-one
men så må jeg bare finde ude af noget php.

tak for jeres tid.

//martin