er det muligt i frontpage at lave IP ban??
Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 18-06-06 22:10

Hej NG,

har lidt problemer med uheldige "elementer" på min side.

er det muligt at lave et stykke kode i forntpage som forhindre en bestemt IP
adresse at komme ind på min side???

peter

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 22-06-06 07:19

"Peter K. Nielsen" <nixen@bixen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> har lidt problemer med uheldige "elementer" på min side.
>
> er det muligt at lave et stykke kode i forntpage som forhindre en bestemt

Så lykkedes det mig endelig at finde løsningen, og da ingen her i gruppe
tilsyneladende havde svaret smider jeg det lige selv *SSS*

løsningen er er java script som ser sådan her ud

<script type="text/javascript">

// Block IP address script- By JavaScriptKit.com
(http://www.javascriptkit.com)

// For this and over 400+ free scripts, visit JavaScript Kit-
http://www.javascriptkit.com/

// This notice must stay intact for use.

//Enter list of banned ips, each separated with a comma:

var bannedips=["22.222.222.222", "11.11.11.11"]

var ip = '<!--#echo var="REMOTE_ADDR"-->'

var handleips=bannedips.join("|")

handleips=new RegExp(handleips, "i")

if (ip.search(handleips)!=-1){

alert("Your IP has been banned from this site. Redirecting...")

window.location.replace("http://www.google.com")

}

</script>

peter