Ny Pc - Max 5000,-kr
Fra : Lars & Jane

Dato : 18-06-06 17:04

Har lovet at hjælpe en konfirmand,med at finde en NY Pc
til MAX 5000,kr uden skærm tast/mus..Styresystem.
Min.krav : dvddrev+dvd brænder, 1gb ram, geforce6600GT Graffikkort, skal
være samlet...
Nogle der evt. har nogle gode steder/forslag ?
Mvh Lars & Jane...

Fra : Max

Dato : 18-06-06 17:11

Hej Lars

> [...]
> skal være samlet...
> Nogle der evt. har nogle gode steder/forslag ?

Hvad med at bruge den lokale EDB butik i nærheden af hvor
konfirmanden bor, så har han et sted at gå hen hvis der
skulle vise sig problemer, langt at foretrække frem for
diverse on-line bikse og ikke nødvendigvis dyrer.

Du kunne evt. fortælle hvor i befinder jer geografisk, så
kunne nogen måske foreslå en utik.

Mvh Max

Fra : Henning

Dato : 18-06-06 17:16

On Sun, 18 Jun 2006 18:04:10 +0200, "Lars & Jane" <ljgk@vejen-net.dk>
wrote:

> [...]
>være samlet...
>Nogle der evt. har nogle gode steder/forslag ?

www.dell.dk - så er den samlet og afprøvet, så I ved de enkelte
komponenter kan fungere sammen. Samtidig er der 2 års telefonsupport,
så du ikke kommer til at hænge på den

Fra : John

Dato : 18-06-06 17:31

"Lars & Jane" <ljgk@vejen-net.dk> skrev i en meddelelse

> Har lovet at hjælpe en konfirmand,med at finde en NY Pc
> til MAX 5000,kr uden skærm tast/mus..Styresystem.

Tip: http://www.bjtrading.dk/menu.asp

Mvh John

Fra : Fynbo

Dato : 18-06-06 20:39

> [...]
> være samlet...
> Nogle der evt. har nogle gode steder/forslag ?

http://topdata.dk/product.asp?product=2847&sub=104

Fynbo

Fra : Lars & Jane

Dato : 19-06-06 04:42

Takker for hjælpen.
Har nu bestilt hos Primetech, lyder dette ikke meget fornufttigt til 4000,-
?
Mvh Lars...
Varenavn Primetech Player 64 PCI-X (939)
Varenummer TILBUD-64FX-PCIX

Standard konfiguration:

a.. AMD Athlon64 3200+ Processor

a.. AMD køler boxed

a.. Asus A8N-SLI / NForce 4 chipset

a.. PCI-Express x16 (DUAL)

a.. 512Mb DDR400 PC3200 ram

a.. 200Gb Hdd Seriel-ATAII-300 7200rpm 8Mb cache

a.. Nvidia GeForce 6600 256Mb DDR PCI-Express x16

a.. 16x16x DVD+/-RW Dual layer brænder

a.. Gigabit netværkskort 10/100/1000Mbit

a.. Codegen 6083-CA Kabinet i sort/silver design

a.. Codegen 350Watt strømforsyning

a.. Promise Raidcontroller

a.. Primetech Multi Tastatur

a.. Primetech 3-Knap Scroll Mouse

a.. 2 års Hot-line

a.. 2 års garanti

Yderligere specifikationer
Athlon 64 board fra ASUS med det nye nVidia nForce 4 SLi
Chipset, der muliggør 2 stk. PCI Express slots til grafikkort, så man kan
isætte 2 ens GeForce grafikkorten som giver 50%-100% extra ydelse. Samtidig
har boardet Dual Raid (SATA + ATA133)

Teknik:
Socket 939, nVidia nForce4 SLi, Dual Channel DDR400/DDR333, 2000
MT/s System Bus, 4x 184-pin DDR-I Slots, 2x PCI Express x16, 2x PCI Express
x1, 3x PCI, 2x IDE133 (Raid), 8x SATA (4 stk. understøtter Raid), Realtek
8-kanals lyd, 2x Marvell Gbit LAN,

Fra : "Bjørn E. Thorup"

Dato : 19-06-06 10:06

Lars & Jane skrev:
> Takker for hjælpen.
> Har nu bestilt hos Primetech, lyder dette ikke meget fornufttigt til 4000,-
> ?

Ser fint ud...

--
Bjørn E. Thorup
http://www.thabear.dk

Fra : Bjarne K.

Dato : 19-06-06 10:10

"Lars & Jane" <ljgk@vejen-net.dk> wrote in message

> a.. 512Mb DDR400 PC3200 ram

Lyder lidt småt nu om dage, men det kan selvfølgelig udvides.

> a.. Nvidia GeForce 6600 256Mb DDR PCI-Express x16

Skulle det ikke være et GT

> a.. Codegen 350Watt strømforsyning.

Lyder også lidt klejn.

Bjarne K.

Fra : Jakob

Dato : 19-06-06 13:17

In article <44961d06$0$11674$d40e179e@nntp02.dk.telia.net>, ljgk@vejen-
net.dk says...

> a.. 512Mb DDR400 PC3200 ram

I mine øjne er det helt hen i skoven at udstyre en ny maskine med kun
512 mb ram. Så hjælper det jo ikke at de andre komponenter er ok hvis du
lægger sådan en flaskehals ind.

Grafikkortet tyder på at den også skal bruges til spil, hvis det er
tilfældet er 1 GB absolut minimum.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Lars & Jane

Dato : 19-06-06 13:41

"Jakob" <nomail@invalid_still.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> lægger sådan en flaskehals ind.
>
> Grafikkortet tyder på at den også skal bruges til spil, hvis det er

Hejsa..
Takker for svarene, har opgraderet med 512 ekstra ram,
så den kmmer op på 1gb.
Mvh Lars...

Fra : Jakob

Dato : 19-06-06 15:29

In article <44969b55$0$11698$d40e179e@nntp02.dk.telia.net>, ljgk@vejen-
net.dk says...

> Takker for svarene, har opgraderet med 512 ekstra ram,
> så den kmmer op på 1gb.

Det kommer du ikke til at fortryde :0)

--
Venlig hilsen