Hjemløs kat søger nyt hjem -AKUT!
Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 18-06-06 16:24

Så er den gal igen, endnu en hjemløs kat, søger herigennem nyt hjem.
Det er hankatten Goofi, anslået til 9-12 mdr.
Han er tilløberkat på Hotel Præstekilde på Møn, og befinder sig nu hos mig i
Vordingborg, hvor han nu sidder og venter på at komme til dyrlæge for
kastration, øremærkning mv.

Læs mere her:
http://hei.homepage.dk/goofi.html

Kan du - eller kender du nogle der kan tilbyde ham et hjem, så skriv endelig
eller ring til mig på tlf. 51-90-17-18.
Du er velkommen til at sende denne mail til alle du kender, da det haster
med at få ham omplaceret!

--
Venlig hilsen Heidi, Miver og Mulles mor

Fra : Ditte

Dato : 18-06-06 16:48

Heidi, Miver og Mulles mor kom med følgende:
> [...]
> eller ring til mig på tlf. 51-90-17-18.
> Du er velkommen til at sende denne mail til alle du kender, da det haster med

Hej Heidi

Jeg vil bare sige, at jeg synes du gør et kanon stykke arbejde, har set
at du har fået omplaceret flere katte.

Desværre må jeg kun have et husdyr og Emma er vist tilfreds nok med, at
styre hele huset.

Held og lykke med endnu en omplacering.

--
Mvh. Ditte
Fjern -- ved direkte svar

Fra : LH

Dato : 18-06-06 17:31

Hej.
Har prøvet at sende til din egen email adresse med den bliver afvist.
Jeg kan forstå du formidler katte, er det noget du gør privat eller for et
internat?
Det er sådan at jeg længe har efterlyst ejeren til en lys chokoladebrun
hankat, der har holdt til ved min bopæl siden 1. nytårsdag. Han
kom så pludselig at jeg havde en idé om at han enten var jaget væk af al den
sne vi havde på det tidspunkt, eller af skyderiet nytårsaften. Katten virker
tam, men jeg vil ikke have den ind, da jeg har masser af katte. Den ser ikke
særlig velplejet ud, virker tynd. Men den får mad dagligt her.
Jeg har som sagt efterlyst en ejer eller ny ejer længe nu, men ingen
henvender sig. Syntes
det er lidt synd for den og jeg kan heller ikke blive ved med at have den
her. Jeg syntes også den fortjener at prøve at få et evt nyt hjem hos nogen
der gider at tage sig af den. Jeg tror ikke den vil trives med kun at være
indekat. Finder jeg ikke en løsning inden efterår og vinter sætter ind igen,
så må jeg lade den aflive. Kan du hjælpe. Skriv til min privat mail evt.

LH

"Heidi, Miver og Mulles mor" <zasha_xFJERN@DETTEhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:44957021$0$67255$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

Fra : Hanne Engermann

Dato : 18-06-06 20:17

> [...]
> kom så pludselig at jeg havde en idé om at han enten var jaget væk af al den
> sne vi havde på det tidspunkt, eller af skyderiet nytårsaften.

Prøv at se ind på www.dyrenesbeskyttelse.dk under "Efterlyses".
Også på www.dyrenettet.dk. Se under Annoncer - Katte - Efterlyses.
Begge steder kan du også selv fremlyse ham.

PS: Kan du se, om han er kastreret ell. øremærket?

Med venlig hilsen
Hanne Engermann
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : LH

Dato : 19-06-06 05:28

Den er hverken kastreret eller øremærket.
LH.

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 18-06-06 17:50

Århh hvor er han en flot fyr, vi vil som sædvanligt krydse poter for at det
går hurtigt med at Goofi får sit helt eget menneske at kommandere rundt med
)

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 06-07-06 06:23

Goofi har den 5/7 fået nyt hjem :)

Fra : Denise

Dato : 06-07-06 06:28

Heidi, Miver og Mulles mor wrote:
> Goofi har den 5/7 fået nyt hjem :)

Det var dejligt at høre

--
Hilsen Denise

Fra : Hr. Jensen

Dato : 06-07-06 07:58

Den Thu, 6 Jul 2006 07:28:29 +0200 sendte "Denise"
<reindel@*NOSPAM*c.dk> følgende røgsignaler:

>Det var dejligt at høre

Ingen årsag.

Jeg skulle i øvrigt hilse fra rottweileren og sige "tak for mad".

--
Hr. Jensen

Getz er ikke noget man hører -
Det er noget man kører

Fra : LH

Dato : 06-07-06 11:03

Syg form for humor. Tror du at du er morsom så er det vist ikke den rette
gruppe at være i. Hvis du ikke har mere til overs for katte, hvorfor
figurere du så her.............

Fra : Hr. Jensen

Dato : 06-07-06 13:42

Den Thu, 6 Jul 2006 12:02:43 +0200 sendte "LH" <le_ha@privat.tele.dk>
følgende røgsignaler:

>Syg form for humor. Tror du at du er morsom så er det vist ikke den rette
>gruppe at være i. Hvis du ikke har mere til overs for katte, hvorfor
>figurere du så her.............

Hvorfor spørger du, når du selv giver svaret?

--
Hr. Jensen

Getz er ikke noget man hører -
Det er noget man kører