Bleskift
Fra : Ivar

Dato : 18-06-06 12:17

Her er en lille stump film om bleskift:
http://lexinfo.dk/born/born.html

Bemærk, at de fleste har barnet med siden til.

Ivar Magnusson

--
Træt af Outlook Express?
MesNews: http://LexInfo.dk/MesNews/

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 18-06-06 19:10

On Sun, 18 Jun 2006 13:17:25 +0200, Ivar wrote:

> Her er en lille stump film om bleskift:
> http://lexinfo.dk/born/born.html
>
> Bemærk, at de fleste har barnet med siden til.

Det er sgu også det bedste med drengebørn.

Fra : Ivar

Dato : 19-06-06 18:32

Frank E. N. Stein skrev:

> Det er sgu også det bedste med drengebørn.

Hvorfor det?

Ivar Magnusson

Fra : Per Vadmand

Dato : 19-06-06 18:53

Ivar wrote:

> Hvorfor det?

Brug fantasien!

Per V.--
Det gode ved åndsfællerne Laban og Krarup er, at de giver os ateister
så mange gode argumenter

Fra : Ivar

Dato : 19-06-06 19:35

Per Vadmand skrev:

> Brug fantasien!

Den rækker ikke.
Drenge kan til forskel fra piger tisse i alle retninger.
Hvorfor skulle det være specielt smart at have drengebørn med
siden til?

Ivar Magnusson

--
Bruger du Outlook Express?
Se her, hvad den gratis MesNews kan:

Fra : Inger Pedersen

Dato : 20-06-06 00:16

"Ivar" <dild@[nozpam]webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Den rækker ikke.

Nej, åbenbart ikke.

> Drenge kan til forskel fra piger tisse i alle retninger.
> Hvorfor skulle det være specielt smart at have drengebørn med
> siden til?

Fordi du så ikke får strålen i hovedet, såmænd.

Hilsen Inger

Fra : Thomas Corell

Dato : 20-06-06 10:46

Inger Pedersen wrote:

> Fordi du så ikke får strålen i hovedet, såmænd.

Det risikerer man da også med piger. Men som Ivar skrev så kan drenge, i
modsætning til piger, tisse i alle mulige retninger; så man får mindst
ud af det med drenegebørn. Så ligesom Ivar undrer jeg mig også over
hvorfor det skulle være specielt smart med drengebørn.

--
Don't waste space

Fra : Ivar

Dato : 20-06-06 19:46

Inger Pedersen skrev:

> Fordi du så ikke får strålen i hovedet, såmænd.

Jo, det kan man da netop med drenge, men ikke med piger!

Med dit og andres kendskab til tissemænd og tissekoner, kan man
undre sig over, at I overhovedet har fået børn

Ivar Magnusson

--
MesNews: http://LexInfo.dk/MesNews/
Børn http://lexinfo.dk/born/born.html

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 20-06-06 19:54

On Tue, 20 Jun 2006 20:45:44 +0200, Ivar wrote:

> Jo, det kan man da netop med drenge, men ikke med piger!

Hvem havde du tænkt dig skulle pege tissemanden til siden?

> Med dit og andres kendskab til tissemænd og tissekoner, kan man
> undre sig over, at I overhovedet har fået børn

Jeg er aldig blevet pisset på mens jeg havde barnet med siden til. Jeg er
blevet pisset alt for mange gange på mens jeg havde barnet lige foran.

Fra : Ivar

Dato : 20-06-06 21:13

Frank E. N. Stein skrev:

> Jeg er aldig blevet pisset på mens jeg havde barnet med siden til. Jeg er
> blevet pisset alt for mange gange på mens jeg havde barnet lige foran.

... og du mener at ved pigebørn er fordelene mindre.

Jeg skifter nødigt mine børn fra siden, jeg synes ikke man kan se
ordentligt, hvis man skal tørre efter en "bonus-pakke" (det hedder
de her i huset).

Jeg ved ikke hvad du har gjort for at blive pisset på mange gange.
Jeg kun få gange oplevet, at mine sønner tissede, mens jeg skiftede
dem, men det har været i alle retninger. En af mine sønner tissede
en gang sig selv i hovedet. Det forventer jeg ikke at opleve
med min datter.

Ivar Magnusson

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 23-06-06 20:56

On Tue, 20 Jun 2006 22:13:12 +0200, Ivar wrote:

> .. og du mener at ved pigebørn er fordelene mindre.

Jeg har da ikke oplevet at blive pisset på af min datter i hvert fald.

> Jeg skifter nødigt mine børn fra siden, jeg synes ikke man kan se
> ordentligt, hvis man skal tørre efter en "bonus-pakke" (det hedder
> de her i huset).

Jeg har ikke noget problem med at få dem ordentligt rene når de ligger
med siden til.

> Jeg ved ikke hvad du har gjort for at blive pisset på mange gange.

Produceret mange børn, hovedsageligt drenge. Skiftet dem alt for mange
> [...]

> dem, men det har været i alle retninger. En af mine sønner tissede
> en gang sig selv i hovedet. Det forventer jeg ikke at opleve

Hvor gamle har dine drenge været da de tissede mens de blev skiftet?
Mine gjore det da de var op til ca et halvt år, og der pegede tissemanden
lige frem hos mine brn.

Fra : Thomas Corell

Dato : 21-06-06 11:38

Ivar wrote:

> Jo, det kan man da netop med drenge, men ikke med piger!

Min datter har da præsteret at sende mig i bad og komplet tøjskifte, i
forbindelse med en pusleseance. Så det er på ingen måde begrænset til
drengebørn.

--
Don't waste space

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 20-06-06 09:14

On Mon, 19 Jun 2006 20:35:28 +0200, Ivar wrote:

> Den rækker ikke.
> Drenge kan til forskel fra piger tisse i alle retninger.

I den alder hvor de tisser helt ubevist, tisser drenge i den retning
tissemanden peger, dvs som regel lige frem.

> Hvorfor skulle det være specielt smart at have drengebørn med
> siden til?

Der er mere tryk på drenge, end der er på piger. Når det er sagt, så
kan tyndskid også bevæge sig imponerende distancer. Alt i alt fandt jeg
ud af at det ikke var hensigtsmæssigt at stå direkte i skudretningen.
Når man så skal prutte mave osv mens rumpen tørrer, så slipper man
også for at skulle bukke sige ind over de tilsyneladende endeløse
lagre af tis og bæ.

Fra : Holst

Dato : 20-06-06 10:50

Ivar wrote:

> Den rækker ikke.
> Drenge kan til forskel fra piger tisse i alle retninger.
> Hvorfor skulle det være specielt smart at have drengebørn med
> siden til?

Så er det nemmere lige at trille dem til siden, så de pisser op ad
væggen i stedet for op i hovedet på dig.

Fra : Thomas Corell

Dato : 20-06-06 10:53

Holst wrote:

> Så er det nemmere lige at trille dem til siden, så de pisser op ad
> væggen i stedet for op i hovedet på dig.

Jeg plejer nu blot at kaste en stofble over. Det er noget nemmere at
kogevaske en stofble+eget tøj, end at kogevaske tapetet ;)

--
Don't waste space

Fra : brian

Dato : 11-07-06 22:03

>Hvorfor det?
>

>Ivar Magnusson

Kun et spørgsmål om reflexer og så en gang imellem rent tøj :)

Ps Det er det samme om det er piger eller drenge.

Fra : Leif Neland

Dato : 20-06-06 09:19

Ivar wrote:
> Her er en lille stump film om bleskift:
> http://lexinfo.dk/born/born.html
>
> Bemærk, at de fleste har barnet med siden til.

Tænk, hvis man kunne se en kønsdel på videoen. Det ville jo være pædofili.
Det er nok også een af grundene.

Leif

Fra : Holst

Dato : 20-06-06 11:02

Leif Neland wrote:

> Tænk, hvis man kunne se en kønsdel på videoen. Det ville jo være pædofili.

Nej, det ville det ikke være.

Fra : Leif Neland

Dato : 20-06-06 12:46

Holst wrote:

> Nej, det ville det ikke være.

Jo, i USA ville det...

Leif

Fra : Holst

Dato : 20-06-06 13:03

Leif Neland wrote:

> Jo, i USA ville det...

Nu er hverken du eller jeg vel i USA ...

Fra : Leif Neland

Dato : 20-06-06 13:21

Holst wrote:

> Nu er hverken du eller jeg vel i USA ...

Nej, men der stammer videoen fra.

Leif

Fra : Holst

Dato : 20-06-06 13:28

Leif Neland wrote:

> Nej, men der stammer videoen fra.

Nå, det meldte sagen jo ikke noget om, og linket var dansk.

Fra : Leif Neland

Dato : 20-06-06 13:50

Holst wrote:

> Nå, det meldte sagen jo ikke noget om, og linket var dansk.

Sproget, ABC-logoet og BMI-index er da ret tydelige ledetråde på
oprindelsen.

Leif

Fra : Holst

Dato : 20-06-06 13:57

Leif Neland wrote:

> Sproget, ABC-logoet og BMI-index er da ret tydelige ledetråde på
> oprindelsen.

Det har du sikkert ret i. Men nu har jeg ikke set filmen, for jeg syntes
ikke, jeg havde den store interesse i at se en film om bleskift. Jeg kan
sagtens skifte en ble uden at skulle se en film derom.

Fra : Leif Neland

Dato : 20-06-06 17:03

Holst wrote:

> [...]
> syntes ikke, jeg havde den store interesse i at se en film om
> bleskift. Jeg kan sagtens skifte en ble uden at skulle se en film

Det siger du nu... Hvorfor f... udtaler du dig så om den... nå, lad det
ligge...

Leif

Fra : Holst

Dato : 20-06-06 17:12

Leif Neland wrote:

> Det siger du nu... Hvorfor f... udtaler du dig så om den... nå, lad det
> ligge...

Jeg udtaler mig slet ikke om filmen. Jeg kommenterer en af dine udtalelser.

Fra : Ivar

Dato : 20-06-06 17:49

Holst skrev:

> Jeg udtaler mig slet ikke om filmen. Jeg kommenterer en af dine udtalelser.

Som var relateret til videoen. Dine goddag-mand-økseskaftindlæg kunne
have været undgået.

Ivar Magnusson

Fra : Suzanna

Dato : 13-07-06 06:06

Ivar skrev:

> Som var relateret til videoen. Dine goddag-mand-økseskaftindlæg kunne
> have været undgået.
>

> Ivar Magnusson

Uden at blande mig for meget i diskussionen, helt ærlig, syntes I så
ikke den var sjov???? Jeg syntes den var rigtig sjov og den viser jo på
en måde den forskellighed der er blandt kvinder og mænd når der skal
skiftes "lortebleer"... Men den er nok også sjov for os kvinder idet det
er "typisk" for mænd at reagere på den måde... (med risiko for at blive
hakket ned nu..)

Suzanna

Fra : Holst

Dato : 13-07-06 07:41

Suzanna wrote:

> Uden at blande mig for meget i diskussionen, helt ærlig, syntes I så
> ikke den var sjov????

Næh, ikke særlig sjov. Noget af det virkede noget opstillet og kunstigt.

> Jeg syntes den var rigtig sjov og den viser jo på
> en måde den forskellighed der er blandt kvinder og mænd når der skal
> skiftes "lortebleer"...

Jeg tror nu ikke, der er så stor forskel alligevel. Har man ikke
tidligere skiftet en lorteble, ja, så er det frastødende og ulækkert.

> Men den er nok også sjov for os kvinder idet det
> er "typisk" for mænd at reagere på den måde... (med risiko for at blive
> hakket ned nu..)

Tjah ... tror mere, det er en typisk reaktion første gang, man skal
skifte en lorteble. Selvsamme reaktion har jeg set hos kvinder, som ikke
tidligere har skiftet en lorteble.

De reaktioner, der er afbildet på videoen, ser man ikke, hvis de
tidligere har skiftet tyve lortebleer. Man vænner sig til det - og det
gør mænd også.

Fra : Ivar

Dato : 13-07-06 10:49

Suzanna skrev:

> Uden at blande mig for meget i diskussionen, helt ærlig, syntes I så ikke den
> var sjov????

Jo, den er sjov.
Der er mere end 5000 der har været inde og se den, siden jeg lavede
et link til den her i gruppen.

Ivar Magnusson

Fra : Suzanna

Dato : 13-07-06 18:12

Ivar skrev:

> Jo, den er sjov.
> Der er mere end 5000 der har været inde og se den, siden jeg lavede
> et link til den her i gruppen.
>

> Ivar Magnusson

Tak

Hilsen Suzanna

Fra : Thomas Corell

Dato : 13-07-06 18:17

Ivar wrote:

> Jo, den er sjov.
> Der er mere end 5000 der har været inde og se den, siden jeg lavede
> et link til den her i gruppen.

At 5000 har været nysgerrige er da ikke ensbetydende med at det er sjovt ;)

--
Don't waste space

Fra : Ivar

Dato : 13-07-06 18:42

Thomas Corell skrev:

> At 5000 har været nysgerrige er da ikke ensbetydende med at det er sjovt ;)

Om noget er sjovt eller ej, er en håbløs diskussion.

Ivar Magnusson

Fra : Martin Nielsen

Dato : 13-07-06 22:32

> Om noget er sjovt eller ej, er en håbløs diskussion.

Men hvor er linket blevet af?

Fra : Ivar

Dato : 13-07-06 22:59

Martin Nielsen skrev:

> Men hvor er linket blevet af?

Et det ikke stadig i begyndelsen af denne tråd?
Ellers er det i min signatur.

Ivar Magnusson