Andet multimedie
bentjuul 3670
Publisher, gammel fil på nyere program
Fra : Hagar

Dato : 18-06-06 12:02

Hej i gruppen

En bekendt jeg har sidder med en ældre udgave af Publisher, det han har
lavet kan ikke åbnes i en nyere udgave af Publisher, det vil sige, det kan
det godt, men billederne bliver ikke vist, hvad gør manden for at få det til
at virke ?

Hagar

Fra : Studio Smalbro

Dato : 18-06-06 21:01

reimporter billederne.

Kh
Bjørn

Fra : Hagar

Dato : 19-06-06 06:54

"Studio Smalbro" <studio@smalbro.dk> skrev i en meddelelse
> reimporter billederne.
>
> Kh
> Bjørn

Det forsøgte han også, men så ville den kun have med tif filer at gøre, og
så fylder det voldsomt. Er der vitterligt ikke andet at gøre ?

Hagar

Fra : Kurt E. Jensen

Dato : 20-06-06 15:28

> Det forsøgte han også, men så ville den kun have med tif filer at gøre, og
> så fylder det voldsomt. Er der vitterligt ikke andet at gøre ?
>
> Hagar
Hej.

Brug det gamle program, der er lidt flere muligheder i ang. alm. layout, det
ny er mere professionel, der er fjernet, flere kort layout m.m. jeg har
begge programmer installeret, skal jeg lave fødselsdagskort o.l. er det
gamle bedst.

Kurt J
Odense