Bevægelig baggrundsgif til nokia 6280
Fra : Lyrik

Dato : 18-06-06 11:10

Jeg har lagt en bevægelig gif op til fri download.
Den vælges som baggrund til telefonen og bevæger sig på telefonens forside i
25 sekunder inden den gentager sig selv.
Når telefonen slukker skærmen går den i stå, men fortsætter hvor den nåede
til når skærmen aktiveres.
Hent den her:
http://www.luen.dk/baggrundgif.GIF

Den ligger et par timer.

Hilsen
Jens

Fra : Lyrik

Dato : 18-06-06 13:19

"Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> i 25 sekunder inden den gentager sig selv.
> Når telefonen slukker skærmen går den i stå, men fortsætter hvor den nåede

+++++
Væk nu.

Fra : Doozer

Dato : 21-06-06 19:54

On Sun, 18 Jun 2006 12:09:50 +0200, "Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk>
wrote:

>http://www.luen.dk/baggrundgif.GIF
>
>Den ligger et par timer.
>
>Hilsen
>Jens

Fint nok du vil dele dine ting med folk.. Men må indrømme jeg helst
var fri for det, for med den ufatteligt korte tid du vil lade folk
kunne hente det, kan det næsten være ligegyldigt.
Så IMHO så lad det ligge længere tid, eller lad vær med at dele.

Venligst
Thomas