Firefox
Fra : Kim Hansen

Dato : 17-06-06 19:45

Hej

Hvordan får jeg en hjemmeside til at fylde hele browservinduet ud?
Det skal være permanent, så det må gerne være i "about config"
Jeg kører med en opløsning på 1680*1050, og en hjemmeside fylder kun
en stribe i midten af firefox.
I explorer og opera fylder den hele vinduet ud.

M.V.H

Kim Hansen

Vestfyn

Ved reply slet "fjern" i Mailadressen.

Fra : Leonard

Dato : 17-06-06 19:55

Kim Hansen <kshfjern@postzone.dk> wrote:

>Jeg kører med en opløsning på 1680*1050, og en hjemmeside fylder kun
>en stribe i midten af firefox.
>I explorer og opera fylder den hele vinduet ud.

Hvilken hjemmeside?

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Fra : Kim Hansen

Dato : 17-06-06 20:31

>Hvilken hjemmeside?

Alle, men jeg har løst problemet med pagezoom.

Fra : Leonard

Dato : 17-06-06 20:54

>Alle, men jeg har løst problemet med pagezoom.

Det lyder underligt, jeg kan forstørre mine browsere til 2560 x 1024
og siderne fylder ca. ligemeget ud i både FF og IE, fx
http://ryk.dk/artikel/43/996 fylder hele sidens bredde ud uanset hvor
bred jeg gør vinduet. http://ryk.dk/ giver en samlet klat midt i
vinduet.

Jeg har så vidt jeg ved ikke ændret på måden hverken IE eller FF viser
siderne på.