Nyt vanvid: Kontaktannoncer er nu forbudt ~
Fra : Ulrich Valera

Dato : 17-06-06 16:45

Hysteriet omkring de yderst sjældne Pædofilisager tiltager stadig.

I dag lørdag, den 17. juni kl. 17.00 kunne man i P3 nyhederne høre, at
kontaktannoncer mellem personer fremover er forbudt.

Årsagen er at Tøndersagen startede med en sådan annonce, som faderen og
datteren havde komponeret i fællesskab.

Den Blå Avis må herefter ikke bringe kontaktannoncer og skal fjerne
disse store sektioner i avisen.

Jamen, det er da helt utroligt!
Hvad er det for en politistat Danmark er ved at blive til?
Går befolkningen virkelig ind for disse overgreb?

Måske Den Blå Avis snart helt kan forbydes, fordi nogen uden avisens
vidende har annonceret varer, herunder mobiltelefoner, som var stjålet
osv.
- og det kan man da ikke have i vor velordnede politistat!

Metoden åbner hidtil helt ubenyttede muligheder:

Hvis børn falder ned fra en flagstang, skal det selvfølgelig fremover
være ulovligt at annoncere om flagstænger.
Det skulle da bare mangle!

Hvis børn kommer til skade i en barnevogn, skal det selvfølgelig
forbydes at annoncere om barnevogne.
Det skulle da bare mangle!

Hvis børn kommer til skade i en bil, skal det selvfølgelig straffes at
annoncere om biler.
Det skulle da bare mangle!

- Det må atter anbefales, at forlade et land, der er ved at indføre så
vanvittige forordninger!

- Ufatteligt, at befolkningen finder sig i alt -

--
Ulrich Valera

Fra : Lars Knudsen

Dato : 17-06-06 17:30

On Sat, 17 Jun 2006 17:44:52 +0200, "Ulrich Valera" <ulrich@valera.cc>
wrote:

>Hysteriet omkring de yderst sjældne Pædofilisager tiltager stadig.
>
>I dag lørdag, den 17. juni kl. 17.00 kunne man i P3 nyhederne høre, at
>kontaktannoncer mellem personer fremover er forbudt.

Ahhh.. Det er vist en tilsnigelse - på dr.dk står der

"
For ikke at blive brugt som kontaktled mellem pædofile og børn har Den
Blå Avis afskaffet de personlige kontaktannoncer. Beslutningen er en
udløber af Tønder-sagen.

Her er det kommet frem, at faderen brugte en annonce i avisen til at
få kontakt til fremmede mænd, der kom og misbrugte hans dengang
11-årige datter. Det skriver JydskeVestkysten.
[...]

Mit ræsonnement var, at hvis der bare var den mindste risiko for, at
vi kunne blive misbrugt af sådanne mennesker, så var det bare ikke det
værd, forklarer direktør for Den Blå Avis Frank
Ludvigsen. Beslutningen koster avisen 600-800.000 kroner i tabte
indtægter.
[...]"

Så beslutningen er dba's egen så vidt jeg kan se.

Fra : Per Rønne

Dato : 17-06-06 18:00

Lars Knudsen <larsdelete@deletelandligt.dk> wrote:

> Så beslutningen er dba's egen så vidt jeg kan se.

Jep, og det skulle vel være muligt at opretholde kontaktsteder som:

<http://www.dating.dk/>
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Kim2000

Dato : 17-06-06 19:01

"Ulrich Valera" <ulrich@valera.cc> skrev i en meddelelse
> [...]
> vanvittige forordninger!
>
> - Ufatteligt, at befolkningen finder sig i alt -

Trollen er løs ?? Eller forstår du bare ikke at DBA er en selvstændig avis
der må vælge og fravælge alt det de har lyst til, ligesom du kan fravælge
avisen pga dens fravalg. Iøvrigt synes jeg nok det er et underligt sted at
finde en massagepige, alene på det ord er der små 10.000 sider på google.

mvh
Kim

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 17-06-06 20:03

On Sat, 17 Jun 2006 20:00:51 +0200, "Kim2000" <kim2000@surfmail.dk>
wrote:

>Trollen er løs ??

NEJ HVORfor da det ?

> [...]
>finde en massagepige, alene på det ord er der små 10.000 sider på google.

Det er muligt det er underligt - men på den anden side hvorfor ikke ?

--
MvH Bo M Mogensen
"i min flugt imod jorden flyver jeg dog frit et øjeblik"Camus

Fra : Alucard

Dato : 17-06-06 19:28

wrote:

> [...]
>datteren havde komponeret i fællesskab.
>
>Den Blå Avis må herefter ikke bringe kontaktannoncer og skal fjerne

Du lyver jo direkte....

DenBlåAvis stopper det selv, for ikke at få dårlig omtale.....

Fra : Michael Weber

Dato : 17-06-06 21:15

"Alucard" <alucard44@hotmail.dk> wrote in message

> Du lyver jo direkte....
>
> DenBlåAvis stopper det selv, for ikke at få dårlig omtale.....

Mon de laver en "Pind" ?
*Vrææææææl....de truer vores ytringsfrihed*
:)

Med venlig hilsen
Michael Weber

Fra : preben nielsen

Dato : 17-06-06 21:11

"Ulrich Valera" <ulrich@valera.cc> skrev i en meddelelse

> Den Blå Avis må herefter ikke bringe kontaktannoncer og skal
> fjerne disse store sektioner i avisen.

Sludder ! Vi valgte selv at stoppe med at bringe den slags
annoncer ! Den Blå Avis er ikke blevet pålagt noget som helst !

-p

Fra : Ulrich Valera

Dato : 18-06-06 20:00

"preben nielsen" <prel@post.tele.dk> wrote in message

> "Ulrich Valera" <ulrich@valera.cc> skrev i en meddelelse

> Sludder ! Vi valgte selv at stoppe med at bringe den slags annoncer !
> Den Blå Avis er ikke blevet pålagt noget som helst !

---------------------------------

Det er meget glædeligt ! -

Hvornår begynder I så at fjerne alle de andre annoncesektioner, hvor der
kan forekomme sort aktivitet?

Der er fx. alle annoncerne for biler, boliger, håndværkere, møbler,
billetter og meget andet.

Her svindles der på livet løs -

- Eller er det kun visse kriminelle ting, der skal luges ud i?

Men det bliver spændende at se hvor tynd Den Blå Avis kan blive!

Og hvornår nedlægger EkstraBladet sig selv?
Der er forhåbentlig da ingen som kigger på de der piger på side 9 ?
I så fald støtter man jo deres psykiske nedtur til vrag resten af
livet -

Der er nok at tage fat på, når man skal være moralens vogter -

God arbejdslyst!

Fra : Just George

Dato : 17-06-06 22:06

Ulrich Valera had these thoughts

> [...]
> datteren havde komponeret i fællesskab.
>
> Den Blå Avis må herefter ikke bringe kontaktannoncer og skal fjerne

Læs nu nyheden ordentligt igennem en gang til.
http://www.bt.dk/forside/artikel:aid=448722/
Det er DBA selv der ikke længere ønsker at have kontakt annoncer
hos sig efter de fandt ud af at det klamme svin af en far i Tønder sagen
havde prostitueret sin egen lille datter hos dem.
--
Just George.