Hvilket prisbilligt webcam ?
Fra : Jakob

Dato : 17-06-06 16:42

Hey

Jeg er på jagt efter et kompakt webcam til min bærbare og stationære.
Det må meget gerne være sort og så skal det bare være med optimal ydelse
til prisen.

Altså rimelig kvalitet til en god pris, most bang for the buck :0)

Håber nogen kan hjælpe.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Jacob Frejlev

Dato : 17-06-06 17:53

Prøv her http://www.nierle.com/

og søg på webcam!!

Fra : Jakob

Dato : 17-06-06 18:55

In article <e71c0n$skv$1@newsbin.cybercity.dk>, frejlevdk2005@yahoo.dk
says...
> Prøv her http://www.nierle.com/
>
> og søg på webcam!!

Tak for linket, MEENNNNNN det siger mig bare intet om hvad der er godt
til prisen og det er også lidt det jeg er ude efter.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Jacob Frejlev

Dato : 18-06-06 13:54

jeg har selv købt et

og jeg vil sige at det er super godt til prisen!!! det er jo 1,3 megapixel

Fra : Jakob

Dato : 18-06-06 16:09

In article <e73icg$1qgl$1@newsbin.cybercity.dk>, frejlevdk2005@yahoo.dk
says...
> jeg har selv købt et
>
> og jeg vil sige at det er super godt til prisen!!! det er jo 1,3 megapixel

OK det vil sige at det er det her du har købt

http://www.nierle3.com/pic/7072p.jpg ?

Det er lidt svært at se størrelsen, er det superkompakt ? hvor lang er
ledningen og kan klemmen bruges til at montere det på skærmen på en
bærbar ? :0)

--
Venlig hilsen

Jakob