Oppustning af fendere
Fra : Bent Andersen

Dato : 17-06-06 15:07

Hej,

Hvordan puster man luft i fendere? Jeg kan se at der er en skrueventil, og
ikke en envejsventil som f.eks. en bold!
Er der nogle der har en ide?

Bent

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 17-06-06 15:12

Der skal jo ikke nær så meget luft som i en fodbold, så bare blæs til og når
den er fuld, så skruer du bare hætten på. Hvis man er lidt "fiks på
fingrene" ryger der ikke ret meget ud.

Bjarke

Fra : Troels Hansen

Dato : 17-06-06 15:23

Bent Andersen skrev:
> Hej,
>
> Hvordan puster man luft i fendere? Jeg kan se at der er en skrueventil, og
> ikke en envejsventil som f.eks. en bold!
> Er der nogle der har en ide?

På bl.a. danfender sidder der en rigtig ventil i, hvor man bare kan
bruge en blæsepistol og en kompressor til at puste luft i. Bare pas på
ikke at puste den for hårdt op.

Fra : Bent Pedersen

Dato : 18-06-06 07:21

Tror du ikke at der sidder en "rigtig ventil" bag "skrueventilen"? Det gør
der på alle de fendere jeg har haft.

Bent

Fra : Bent Andersen

Dato : 18-06-06 22:17

Næ - der er nu bare "hul" direkte ind i fenderen bag skrueventilen - men de
var nu også billige i Biltema
Jeg fuldte Bjarkes råd - og det fungerede fint - uagtet at de ikke blev
blæst helt op.

Bent