LG U880
Fra : Jesper Hansen

Dato : 16-06-06 20:56

Hejsa NG

Min datter har forelsket sig i en Pink LG U880, jeg har forsøgt at tale
hende fra det, fordi jeg mener at Selskabet 3 ikke er godt nok og har mange
problemer og tvilvsome forretnings metoder.

Men nu vil jeg så gerne vide om jeg har ret i det, er 3 noget skidt ??

Hvad med telefonen, er den i orden eller hvad ???

PÅ forhånd tak for hjælpen.
Jesper c",)

Fra : Martin Schultz

Dato : 17-06-06 09:30

Jesper Hansen <jmxxh@xx.tdcadsl.dk> skrev 2006-06-16:
> [...]
> problemer og tvilvsome forretnings metoder.
>
> Men nu vil jeg så gerne vide om jeg har ret i det, er 3 noget skidt ??

Tjaa jeg har haft 3 siden februar og ikke oplevet problemer med dem. Jeg
har haft fat i deres kundeservice 2 gang, første gang via telefon hvor
jeg kom igennem uden ventetid og anden gang via mail hvor jeg skrev
søndag middag og havde svar mandag eftermiddag.

Jeg har ikke oplevet ustabilitet på deres net i større grad end jeg
oplevede med telmore.

Jeg ved ikke om jeg bare har været heldig eller 3 er blevet bedre end
hvad man hørte om i starten.

> Hvad med telefonen, er den i orden eller hvad ???

Den kender jeg så ikke noget til, det er en nokia jeg har.

Martin
med mindre andet er angivet.

Fra : Jesper Hansen

Dato : 19-06-06 17:04

> [...]
>
> Men nu vil jeg så gerne vide om jeg har ret i det, er 3 noget skidt ??
>
> Hvad med telefonen, er den i orden eller hvad ???

Det var sq ikke mange der havde noget at sige om 3 eller LG U880 ???????

Fra : tinus nielsen

Dato : 25-06-06 23:20

Du har også en anden mulighed. du kan købe telefonen uden simlås (unlocked)
på feks qxl og så bruge den til et andet selvskab. Du skal dog være
opmærksom på at tjenester som kræver 3 forbindelse feks video samtaler ikke
virker på 900/1800 nettet. Men 3 er ikke det eneste selskab som har licens
til 3 nettet så det kommer nok snart hos andre selskaber også. Har i hvert
fald læst at sonofon tester det i øjeblikket.

"Jesper Hansen" <jmxxh@xx.tdcadsl.dk(fjern x'er for mail)> skrev i en
meddelelse news:4496cade$0$38725$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...