Instruktions DVD for campingvogne 2005 fun~
Fra : Kaj L

Dato : 16-06-06 19:40

Jeg har købt ovenstående, men kan ikke få den til at fungere.
Har nogen erfaringer hermed denne DVD?
Jeg kører med W2K prof engelsk og får en fejlmeddelelse som følger
"Internal error. Cannot build graph.
The application may be installed incorrectly."

Den er købt af campingferie.dk. Endnu har de ikke svaret på
min henvendelse om fejlen. Har andre kendskab hertil?

--
Mvh. Kaj L

Fra : Kaj L

Dato : 16-06-06 21:55

> Den er købt af campingferie.dk. Endnu har de ikke svaret

Man har nu svaret at de sender en ny DVD på mandag.

--
Mvh. Kaj L

Fra : John Roger Johansen

Dato : 19-06-06 13:23

Kaj L wrote:

> [...]
> "Internal error. Cannot build graph.
> The application may be installed incorrectly."

Virker mer som en feil med videooppsettet på PC'en. Kan du spille av
andre DVD-filmer/videoer på PC'en? Jeg tviler på det.

Har du prøvd den i en vanlig stasjonær DVD-spiller?

John Roger