Weber Baby Q? Q-box ? andre alternativer?
Fra : Karina Hansen

Dato : 16-06-06 18:20

Hej Gruppe

Når vi her til sommer skal til sydfrankrig, skal vi ha fat i en
gasgrill, da de ik er så glade for kulgrill pga. brandfare.
Jeg har surfet lidt på nettet og fundet en gill der hedder Q-box fra BP.
Kan dog ikke finde ret meget info om den andet end den koster ca 895,-
Er der nogen der kender denne grill og måske kan anbefale den ?
Har kigget på en Weber Baby Q.. er den 1400 kr værd og er den klasser
bedre end Q-box eller andre lignende?

Kravene er at den skal være lille og handy, det skal være godt kvalitet
og så skal den være til gas. Er der andre gode alternativer?

Mvh
Karina

Fra : HK

Dato : 17-06-06 09:45

"Karina Hansen" <khansen84@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Kravene er at den skal være lille og handy, det skal være godt kvalitet og
> så skal den være til gas. Er der andre gode alternativer?

Hej Karina vi kører også til sydfrankrig

http://www.jorgensen.fr/residence/DKcamping.htm

Vi har købt en Weber Baby Q. 100 +en stegeplade til som vi er meget glad for
og kan varmt anbefale sådan en
Venlig hilsen og god sommer

Hans Kurt

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 17-06-06 10:17

In article <4493c10f$0$186$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
"HK" <hanskl@privat.dk> wrote:

> Vi har købt en Weber Baby Q. 100 +en stegeplade til som vi er meget glad for
> og kan varmt anbefale sådan en

Hej,

Hvad måtte I bløde for sådan et sæt?

MVH ham som skal med Karina

Fra : HK

Dato : 17-06-06 13:50

"Martin Johansen [6000]" <no@no.no.invalid> skrev i en meddelelse

> Hej,
>
> Hvad måtte I bløde for sådan et sæt?
>
> MVH ham som skal med Karina

1570 kr. ialt

HK

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 17-06-06 20:55

In article <4493fa71$0$47012$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
"HK" <hanskl@privat.dk> wrote:

> 1570 kr. ialt

Vi har været ude og kigge på en Baby Q i dag (serie 100) og fandt den
til 1199,-. Det virker som en okay pris.

Bordet skal vi ikke bruge - det eneste vi skal bruge er en regulator til
11kg flaske, men fanme om vi vil ofre næsten 300,- bare for at den
kommer fra Weber - det må da kunne sammensættes billigere fra en hvilken
som helst Campingforhandler - eller tager vi fejl der?

MVH

Fra : HK

Dato : 17-06-06 21:47

> [...]
> kommer fra Weber - det må da kunne sammensættes billigere fra en hvilken
> som helst Campingforhandler - eller tager vi fejil der?

Det skal i heller ikke i kan få den alle steder ca. 125 kr.men men i skal
også have en slangestuds for at sættee slangen på grillen

Hans Kurt

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 17-06-06 23:07

In article <44946a43$0$118$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
"HK" <hanskl@privat.dk> wrote:

> Det skal i heller ikke i kan få den alle steder ca. 125 kr.men men i skal
> også have en slangestuds for at sættee slangen på grillen

Er det en speciel studs eller kan vi med fordel genbruge den der følger
med?

Den skal bruges i haven normalt og kun en gang om året med på ferie
højst sansynligt, så hvis den studs kan løses ved at bruge en
skruetrækker og bytte rundt de får gange det er tilfældet, så kan jeg
nok liiige overkomme det :)

MVH

Fra : HSLK

Dato : 17-06-06 19:44

Hejsa

vi har sådan en her http://www.hks-camping.dk/default.asp?lang=da den er vi
godt tilfreds med og den er heller ikke så dyr.

knus Henriette.

Fra : HK

Dato : 17-06-06 20:12

"HSLK" <ingen@ingen.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> vi har sådan en her http://www.hks-camping.dk/default.asp?lang=da den er
> vi godt tilfreds med og den er heller ikke så dyr.
>
> knus Henriette.

Hvilken

HK

Fra : HSLK

Dato : 18-06-06 14:36

Hejsa

> Hvilken

man kan åbentbart ikke kopiere linket med det er en lille rød og sort gas
grill til kun 149 for tiden jeg mener mærket hedder firefriend.

knus henriette.

Fra : Steen Larsen

Dato : 18-06-06 14:42

> [...]
>
> man kan åbentbart ikke kopiere linket med det er en lille rød og sort gas
> grill til kun 149 for tiden jeg mener mærket hedder firefriend.

Hej Henriette.

Du skal bare kopiere genvejen så fungerer det, her er det
http://shop.hks-camping.dk/shop/product/show_product.asp?Product_ID=6512&GroupID=12&SubGroupID=10609&search=&pageindex=1&menu=3&submenu=0&lang=da.

--
MVH Steen Larsen
Hyundai Santa Fe

Fra : Svend Erik Østergaar~

Dato : 18-06-06 18:41

Hej
Køb en Baby Q 120 istedet for en Q 100 Han mange steder fåes
til samme pris Q 120 er med udklappelige sideplader
har lige købt en til 1450 kr

MVH Svend Erik

Fra : Karina Hansen

Dato : 18-06-06 19:23

Svend Erik Østergaard Nielsen (slet Y4KIE) skrev:
> [...]
> Køb en Baby Q 120 istedet for en Q 100 Han mange steder fåes
> til samme pris Q 120 er med udklappelige sideplader

Nu kan den jo fås til 1199,-. Sys de 250kr er værd at tage med... Udstyr
kan man hurtigt købe sig fattig i, så det er da en lille "hjælp" :)

Mvh Karina

Fra : peter hansen

Dato : 19-06-06 14:48

Karina Hansen skrev:

> Nu kan den jo fås til 1199,-. Sys de 250kr er værd at tage med... Udstyr
> kan man hurtigt købe sig fattig i, så det er da en lille "hjælp" :)
>
> Mvh Karina
Hej med dig.
Jeg købte sådan en babyQ weber sidste år. Jeg er utrolig glad for den,
bruger den hver dag når vi er i campingvognen, og det er vi næsten hver
weekend. Jeg synes at den er de ekstra kr. værd, fuld valutta for pengene.
Varme solhilsner
Peter

Fra : Karina Hansen

Dato : 19-06-06 18:10

Hej alle

Vi har nu investeret i en Baby Q - (griller på den lige nu).. og jeg
tror helt sikkert vi bliver rigtig glade for den! Utroligt så hurtig
varm den bliver.. og det er slet ik nødvendigt at stege ved mere end
minimum :)

Tak for svarene !

Mvh
Karina

Fra : HK

Dato : 19-06-06 18:30

> [...]
> helt sikkert vi bliver rigtig glade for den! Utroligt så hurtig varm den
> bliver.. og det er slet ik nødvendigt at stege ved mere end minimum :)

Velbekomme og held og lykke med grillen

MVH

Hans Kurt

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 19-06-06 21:47

In article <4496d9fa$0$15789$14726298@news.sunsite.dk>,
Karina Hansen <khansen84@hotmail.com> wrote:

> [...]
> tror helt sikkert vi bliver rigtig glade for den! Utroligt så hurtig
> varm den bliver.. og det er slet ik nødvendigt at stege ved mere end

Som Papa Grillmester kan jeg kun være enig med min viv... Den er
fantastisk! Og så til prisen...

MVH