Hjullås
Fra : Bjarne Damsgaard

Dato : 16-06-06 08:25

Hvor i København kan man købe en hjullås til cv'en?

THansen og HaraldNyborg havde ikke nogen...

Mvh
Bjarne

Fra : Jørgen L.

Dato : 16-06-06 08:40

> Hvor i København kan man købe en hjullås til cv'en?

Hvad med en camping forhandler, de har nok ting til en CV

Alternativt, find tingene på DCT http://www.dct-vejle.dk/web/ eller
www.campers.dk hjemmeside tag bestillings nr. ring til den nærmeste
forhandler, spørg om han har den, hvis ikke, kan han bestille den hjem, så
han har den i løbet af nogle dage.

Hilsen Jørgen

Fra : Jens

Dato : 16-06-06 14:03

"Bjarne Damsgaard" <bjarne@invalid.dk> wrote in message
> Hvor i København kan man købe en hjullås til cv'en?
>
> THansen og HaraldNyborg havde ikke nogen...
>
> Mvh
> Bjarne

Jeg har somme tider brugt en knallert wirelås. Den kan trækkes igennem
hullerne i en Hobbyfælg. Om den i virkeligheden er for nem at ødelægge hvis
man bare spænder skidtet efter bilen og kører, ved jeg ikke - det har jeg
ikke afprøvet

/jens

Fra : Jens Hansen

Dato : 16-06-06 22:19

"Bjarne Damsgaard"
> Hvor i København kan man købe en hjullås til cv'en?
>
> Bjarne

Jeg kan kun finde det online i England
http://217.199.167.226/pdfs/secure1-8PP.pdf
i denne shop:
http://217.199.167.226/shop/acatalog/Security_Devices.html

Men da det er en AL-KO ting så kan "alle rigtige" Campingvognsforhandler da
skaffe dem hjem.

Det er sikker kun et spørgsmål om pris (235.-£) så Jens's (godt navn) ide
med en knallert wirelås er nok billiger.

Hilsen Jens