Optage samtaler
Fra : michael

Dato : 16-06-06 05:20

Er der nogen der kan anbefale en telefon, der kan optage samtalen imens
man snakker så man får den som mp3, wav eller en helt tredje filformat?

/michael

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 16-06-06 08:01

michael skrev:
> Er der nogen der kan anbefale en telefon, der kan optage samtalen imens
> man snakker så man får den som mp3, wav eller en helt tredje filformat?

Min SE t630 kunne, min W800i kan også. Så tror de fleste (SE) telefoner
der omkring kan.

--
/Bjarke
http://sikkertnet.dk || blog: http://cent.dk

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 16-06-06 16:28

Bjarke Ravn-Jonsen skrev:

> Min SE t630 kunne, min W800i kan også. Så tror de fleste (SE) telefoner
> der omkring kan.

Ja, men de bipper hvert femte sekund så modparten kan høre det.

--
Bertel

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 17-06-06 14:30

> Ja, men de bipper hvert femte sekund så modparten kan høre det.

Det er nu kun hvert minut på min W800i - men ja, irriterende er det.

--
Jeppe Vestergaard, København
Email: Jeppe at dailyrush denmark

Fra : Jesper

Dato : 16-06-06 08:59

On Fri, 16 Jun 2006 06:20:05 +0200, michael wrote:

> Er der nogen der kan anbefale en telefon, der kan optage samtalen imens
> man snakker så man får den som mp3, wav eller en helt tredje filformat?
>
> /michael

Nokia 9500/9300 kan...

Fra : Flemming

Dato : 16-06-06 09:20

michael wrote:
> Er der nogen der kan anbefale en telefon, der kan optage samtalen
> imens man snakker så man får den som mp3, wav eller en helt tredje
> filformat?

Med en windows mobile, kan du bare installere det rigtige program, så kan
den.

Mvh. Flemming

Fra : Carsten H.

Dato : 20-06-06 19:19

"michael" <michaelsemail@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der kan anbefale en telefon, der kan optage samtalen imens
> man snakker så man får den som mp3, wav eller en helt tredje filformat?
>
> /michael

Nokia 6230I