Hvilken mobil til konen
Fra : Robert Piil

Dato : 15-06-06 20:34

Konens gamle 7110 kan ikke længere, derfor skal hun have en ny.

Den behøver ingen fancy dikkedarer, intet kamera eller andet. Dog
ville det nok være rart med en nogenlunde god skærm, og så har hun
været glad for at kunne gemme tasterne væk.

Det må gerne være en Nokia som hun kender.

Priside omkring 500,- gerne brugt (hvor er det bedst at handle, DBA?)
--
Robert Piil

"Diskutér aldrig med en tåbe. Han trækker dig ned på sit eget niveau og slår dig på rutinen"
Ukendt (via Worminator)

Fra : A - 6400

Dato : 15-06-06 20:47

Har du kigget på den model der hedder 6060 ?

Hvor du så skal købe den, skal være op til dig selv.
Men kan det betale sig, at købe den brugt ?.

/A

Fra : Robert Piil

Dato : 15-06-06 21:17

On Thu, 15 Jun 2006 21:46:44 +0200, "A - 6400"
<2662070m001xxxxFJERNESxxx@stofanet.dk> wrote:

>Har du kigget på den model der hedder 6060 ?

Det vil jeg i hvert fald gøre.

>Hvor du så skal købe den, skal være op til dig selv.
>Men kan det betale sig, at købe den brugt ?.

Den 7110 som lige har opgivet er fra 99. Min fornemmelse er at nogle
af de lidt ældre modeller er lidt bedre bygget end de billigste af de
nye modeller. Så ideen var at man måske kunne få lidt mere for
pengene, hvis man kunne undvære nogle af de mere moderne features som
kamera og MP3-afspiller, men jeg kan da sagtens tage fejl.

Fra : Kaj L

Dato : 16-06-06 04:39

> Det må gerne være en Nokia som hun kender.
>
> Priside omkring 500,- gerne brugt (hvor er det bedst at handle, DBA?)

Hej Robert,
Jeg har en nokia 6260, som jeg sælger for kr. 500.
Kan ses på
http://www.nokia.dk/phones/6260/
og jeg bor 2930 som er Klampenborg.
--