Kongelig camping
Fra : AnDeR sAnD

Dato : 15-06-06 18:05

Vi har nu diskuteret længe nok !
Er der nogen i denne gruppe, som ved om der nogensinde har været kongelige
campister i DK ??

Kurt Mogensen
\\\\////
(O) (O)
!-----ooo--(__)--ooo-----!
www.2980.dk

Hent gratis SPAMfighter her: http://www.spamfighter.com/lda

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 15-06-06 20:02

Pingo har vist ligget i telt på Grønland

Fra : Jan Bøgh

Dato : 15-06-06 20:03

AnDeR sAnD skrev i 4491934d$0$47082$edfadb0f@dread15.news.tele.dk dette:
> Vi har nu diskuteret længe nok !
> Er der nogen i denne gruppe, som ved om der nogensinde har været
> kongelige campister i DK ??

Yeps. Bl.a. Valdemar sejr boede ind i mellem i telt når han sloges.

vh
Jan

http://jan.boegh.net/foto.htm