"custom" kabinetter
Fra : Kim Larsen

Dato : 18-06-01 14:16

Hej i gruppen

Jeg er ny her, og beklager meget hvis jeg spørger om noget der er spurgt om
før, men jeg orkede ikke at læse knap 21.000 indlæg for at finde svaret.

Det jeg er ude efter, er nogle smarte kabinetter til PC, dem man ser for det
meste i dag, er grå og kedelige. Er der nogen her der kender steder på
nettet hvor man kan få sig en kigger på disse kabinetter, det skal helst
være i maxi ATX udgave, men andet kan du.
På forhånd tak for hjælpen

Kim Larsen

Fra : Ths

Dato : 18-06-01 13:47