ATX strømforsyning
Fra : Hans

Dato : 15-06-06 09:38

Hej, er der en venlig sjæl, der kan fortælle mig, hvilke to ben på det
'store' stik jeg skal kortslutte for at simulere en pc-tænding på en løs
strømforsyning. Tak

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 15-06-06 10:04

Hans wrote:

> Hej, er der en venlig sjæl, der kan fortælle mig, hvilke to ben på det
> 'store' stik jeg skal kortslutte for at simulere en pc-tænding på en løs
> strømforsyning. Tak

Den grønne + en af de sorte.

http://www.gideontech.com/content/articles/196/1
http://forums.bit-tech.net/showthread.php?p=1183545&mode=threaded
http://www.bluemax.net/techtips/ATXPowerSupplyWiring/ATXPowerSupplyWiring.htm

Og selvfolgelig en advarsel:
"This guide is under taken AT YOUR OWN RISK!, all damage to yourself or
your kit is your own fault, I nor the good people of bit-tech can be held
responsable,

BASICAL IF YOU MESS THIS UP, GET SHOCKED OR DIE IT'S YOUR OWN FAULT!"

....så pas nu på

--
Mvh. Lars

Fra : Hans