Er det her et godt webcam?
Fra : JS

Dato : 13-06-06 16:23

Fra : Søren Blom

Dato : 13-06-06 17:40

"JS" <js_539@hotmail.com> skrev
> http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=94016&Sort=Total

ja og nej..................det kommer helt an på dine forventninger til det.

SÅ ud fra dit ikke særlig uddybende spørgsmål, så jo så er det et fint
webcamera.
--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : JS

Dato : 13-06-06 18:57

Søren Blom wrote:
> [...]
> til det.
> SÅ ud fra dit ikke særlig uddybende spørgsmål, så jo så er det et fint

Jeg har ingen erfaringer med webcams, så mine forventninger er stort set
blot at det skal være prisen værd og kunne vise et godt billede til prisen.
Det skal primært bruges til messenger-chat.

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 13-06-06 19:23

JS wrote:
> http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=94016&Sort=Total

Jeg vil godt anbefale dig noget meget bedre:

Forskellen ligger i, at det har CCD sensor, som er meget bedre end den CMOS
sensor, der sidder i det du har kigget på.
Desuden kan jeg fortælle at det giver meget skarpe og lysstærke billeder,
der er altså ikke brug for særlige lyskilder for at du kan ses om aftenen.
At det så også er billigere gør vel ikke noget?

Hvis du hellere vil have Logitech laver de også dette med CCD:

Det koster så lidt mere, men får også flotte anmeldelser.

Venlig hilsen
Henrik