Problem med K750i + Ipaq 2210 + GPRS
Fra : Morten Lassen

Dato : 13-06-06 14:00

hej
Når jeg forbinder min HP Ipaq 2210 (PPC) til Internettet via
bluetooth, min K750i og Telmore GPRS afbrydes forbindelsen efter ca.
30 sek. Det virker fint hvis jeg forbinder via min K630.
Fra min bærbar kan jeg også få forbindelse. Jeg dialer til *99*1# og
min Internet-profil har id 1. *98*1# virker også fint bare ikke med
k750i
Jeg har prøvet forskellige modem settings - ingenting virker.

Er der nogen der har en løsning?

Mvh. Morten

Fra : Morten Lassen

Dato : 13-06-06 14:04

On Tue, 13 Jun 2006 15:00:13 +0200, Morten Lassen
<molassen@hotmail.com> wrote:

> [...]
>k750i
>Jeg har prøvet forskellige modem settings - ingenting virker.

Jeg glemte lige at tilføje at det virker fint via IR - bare ikke via
BT.

Fra : JMo.

Dato : 14-06-06 17:49

Morten Lassen wrote:

> [...]
> Fra min bærbar kan jeg også få forbindelse. Jeg dialer til *99*1# og
> min Internet-profil har id 1. *98*1# virker også fint bare ikke med

Svjh. var der en del problemer med BT på 2210'eren - der var vidst noget
med at HP udsendte en firmware-opgradering.

Fra : Morten Lassen

Dato : 14-06-06 21:34

On Wed, 14 Jun 2006 16:49:25 GMT, "JMo." <ns_sf012@mohr.cx.invalid>
wrote:

>Svjh. var der en del problemer med BT på 2210'eren - der var vidst noget
>med at HP udsendte en firmware-opgradering.
Jeg kører med nyeste ROM 1.1