htpc hos aldi fra imorgen
Fra : Per Korshøj

Dato : 13-06-06 12:57

Nogle der kan oplyse mig om hvilke gfx. dette "vidunder" har ???

Per

Fra : Holst

Dato : 13-06-06 13:25

Per Korshøj wrote:

> Nogle der kan oplyse mig om hvilke gfx. dette "vidunder" har ???

Aldi kan måske.

Fra : Ukendt

Dato : 13-06-06 16:04

"Holst" <newsjun06@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> Aldi kan måske.

Højst tvivlsomt. De aner ikke hvad der er i den papkasse de langer over
disken

mvh
Ebbe

Fra : Hans

Dato : 13-06-06 16:08

"Ebbe [7000]" <es44(at)pc(dot)dk> skrev i en meddelelse

> "Holst" <newsjun06@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> Højst tvivlsomt. De aner ikke hvad der er i den papkasse de langer over
> disken

Så er det jo ligesom hos Fona.

Fra : Basil

Dato : 13-06-06 16:22

Hans har bragt dette til verden:
> "Ebbe [7000]" <es44(at)pc(dot)dk> skrev i en meddelelse

> Så er det jo ligesom hos Fona.

Fuldstændig.
Derfor handler jeg gerne elektronik i Aldi, men ALDRIG i Fona.
Kai

Fra : Hans

Dato : 13-06-06 16:35

"Basil" <Kunta@starmail.invalid.co.za> skrev i en meddelelse
> Hans har bragt dette til verden:

> Fuldstændig.
> Derfor handler jeg gerne elektronik i Aldi, men ALDRIG i Fona.
> Kai

Enig. Og hos Aldi kan man aflevere det igen, hvis det ikke er ok. Det kan
man også hos Fona, men hos Aldi får man pengene tilbage...

Fra : Per Nielsen

Dato : 13-06-06 17:13

Hans wrote:
> Enig. Og hos Aldi kan man aflevere det igen, hvis det ikke er ok. Det
> kan man også hos Fona, men hos Aldi får man pengene tilbage...

Øh, jeg skulle da mene at man får cash tilbage hos Aldi uden questions
überhaupt....?

Fra : Per Nielsen

Dato : 13-06-06 17:15

Per Nielsen wrote:
> Øh, jeg skulle da mene at man får cash tilbage hos Aldi uden questions
> überhaupt....?

Hvis man leverer tilbage senest 30 dage efter køb, that is.

Fra : Hauge

Dato : 13-06-06 17:58

Hejsa
Per Nielsen wrote:

> Øh, jeg skulle da mene at man får cash tilbage hos Aldi uden questions
> überhaupt....?

Skriver Hans andet?

Mvh Hauge

<http://newscheck.smart-tech.dk/20060613165741@smart-tech.dk>
På samme domæne som afsenderen af dette indlæg, ses headerne.

Fra : Holst

Dato : 13-06-06 16:21

Ebbe [7000] wrote:

> Højst tvivlsomt. De aner ikke hvad der er i den papkasse de langer over
> disken

Nu tænkte jeg altså heller ikke lige på kasseekspedienten, men de har
vel en form for kundeservice et sted. Jeg handler aldrig i Aldi, så jeg
kender intet til butikken.

Fra : Sune Vuorela

Dato : 13-06-06 17:39

On 2006-06-13, Holst <newsjun06@shelter.dk> wrote:
> Nu tænkte jeg altså heller ikke lige på kasseekspedienten, men de har
> vel en form for kundeservice et sted.

*fnis*

/Sune

Fra : Per Korshøj

Dato : 13-06-06 19:35

øh ja det hjalp jo ikke ret meget... men må kikke på kassen i morgen...
reklamen skriver ihvertfald intet om gfx...

Per

Fra : joke

Dato : 13-06-06 20:32

"Per Korshøj" <per@123ternevej2.dk> skrev i en meddelelse
> øh ja det hjalp jo ikke ret meget... men må kikke på kassen i morgen...
> reklamen skriver ihvertfald intet om gfx...

Nej der mangler nok lige lidt oplysninger men måske fordi oplysningerne står
lidt kryptisk i specifikationerne for pcen, hvis man er vant til at indkøbe
en bred vifte af varer, en anden ting er om der er 1 eller 2 tvkort i
modellen for hvis man både skal kunne optage/holde pause mens man ser noget
andet skal der enten være 2 tvkort eller 1 dobbelt kort det de skriver der
er i er et enkelt tuner kort.

Kan hjælpe så meget med hensyn til grafik at det er onboard hvilket et lade
jeg ligge til Aldi at besvare.

Hilsen

Johnny

Fra : Nick

Dato : 13-06-06 21:44

"Holst" skrev i en meddelelse ...
> Nu tænkte jeg altså heller ikke lige på kasseekspedienten, men de har vel
> en form for kundeservice et sted. Jeg handler aldrig i Aldi, så jeg kender
> intet til butikken.

Hvorfor svarer du så på indlægget?

/Nick

Fra : LarsJ

Dato : 14-06-06 02:56

Per Korshøj skrev:
> Nogle der kan oplyse mig om hvilke gfx. dette "vidunder" har ???
>
> Per

Det er en Aopen-pc - og den bliver som regel solgt med Intel onboard (OnDie)