Mailopsætning
Fra : tope

Dato : 13-06-06 12:21

Har i den grad brug for lidt hjælp til opsætning af mailprogram på en nokia
6280....er der en rar person her der eventuelt kunne hjælpe en newbi
.....please !!!
Send mig en mail på topedk@gmail.com

Takker

Tope

--
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"

Fra : Martin Schultz

Dato : 13-06-06 13:27

Kan http://www.adsltips.dk/nokia-email.php hjælpe?

> Send mig en mail på topedk@gmail.com

Sådan fungere usenet ikke. Så kan andre jo ikke få gav af det der
skrives.

Martin
med mindre andet er angivet.

Fra : tope

Dato : 13-06-06 13:43

Smil.....det er jeg ganske godt klar over...men det var nu også mere for at
jeg kunne give mit mobil nr videre så vi måske kunne klare det over
telefonen...men du har ret....så hvis der er en der gider skrive det her i
gruppen er det bare helt ok...og jeg ville blive lige lykkelig

PFT

Tope

Fra : tope

Dato : 13-06-06 13:54

Upsssss...havde jo ikke lige set det link du havde sendt med....TUSIND
TAK....det var lige det jeg skulle bruge....så bliver det jo alligevel en
god sommer

Tope