undgå menu på dvd
Fra : viisholm@tdcadsl.dk

Dato : 13-06-06 07:55

Er det mulig at fjerne rodmenu på en dvd-skive
da jeg skal bruge nogen til bilen og det skal
være enkel at så snart skiven blive sat i starter filmen

Fra : Per Nielsen

Dato : 13-06-06 09:01

viisholm@tdcadsl.dk wrote:
> Er det mulig at fjerne rodmenu på en dvd-skive
> da jeg skal bruge nogen til bilen og det skal
> være enkel at så snart skiven blive sat i starter filmen

Den rigtige er egentlig dk.edb.hardware.drev.dvd
Er der beskyttelse på kan du f.eks. have AnyDVD kørende i baggrunden.
Derefter ripper du Movie Only (+ evt. danske undertekster) med f.eks.
CloneDVD2. Begge programmer du i dansk udgave som 21 dages trial:

http://www.slysoft.com/da/

Fra : Per Nielsen

Dato : 13-06-06 09:02

Sorry. Varmen stjæler åbenbart nogle enkelte ord ind imellem....

Fra : Nicolai

Dato : 13-06-06 14:10

<viisholm@tdcadsl.dk> wrote in message

Et meget brugt program er DVD Shrink som man bruger til at tilpasse DVD film
til en normal skive, der kan man re-author filmen og fjerne menuen, så
filmen bare kører med det valgte sprog.

Nicolai