lille fugl hjælp
Fra : Karin Offenbach Rasm~

Dato : 12-06-06 21:20

Hej Gruppe
Min kat har haft fat i en lille fugl tror det er en unge - ligner en
gråspurv men er orange på hovedet. Kan ikke få mig selv til at slå den
ihjel. Hvad giver jeg den til i morgen hvor jeg tager den op til dyrlægen -
den har det ok tror jeg - men ved ikke om den evt. har beskadiget vingen -
møj kat

Karin

Hent gratis SPAMfighter her: http://www.spamfighter.com/lda

Fra : Karin Offenbach Rasm~

Dato : 12-06-06 22:00

Glem det den døde nu

Fra : tina larsen

Dato : 13-06-06 21:58

Hej karin.

Du kan altid ringe til falck og bede dem om at komme og hente et dyr der
er komme til skade også en lille fugl. det koster ikke noget, for dyrens
beskyttelse betaler. eller du kan aflevere den hos en dyrlæge og det
koster helle ikke noget.
Når min kat har fanget en fugl, og det kun er en lille fugl så hugger
jeg hovde af den selv. så de ikke skal lide.
Hilsen Tina

Med venlig hilsen
tina larsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 14-06-06 14:00

"tina larsen" <mailKATTE@BAKKEcatlove.dk> wrote in message

> [...]
> Når min kat har fanget en fugl, og det kun er en lille fugl så hugger
> jeg hovde af den selv. så de ikke skal lide.

Samme her, og bilder resten af familien ind at den skam fløj sin vej for
ellers er det meeeget synd (hvilket det jo da også er for den lille fugl..
men kattens natur er jo sådan)