Musimi Nede?
Fra : jonas frandsen

Dato : 12-06-06 21:13

Jeg har ikke forbindelse. Kan heller ikke komme ind på www.musimi.dk
Andre der oplever problemer?

Hilsen Jonas.

Fra : Michal

Dato : 12-06-06 21:33

On 12 Jun 2006 13:13:27 -0700, jonas wrote:
> Jeg har ikke forbindelse. Kan heller ikke komme ind på www.musimi.dk
> Andre der oplever problemer?

Ja. Kan heller ikke nå gw1.musimi.dk eller gw2.musimi.dk.

Ved dog ikke om de to er nogle man kan nå under normale
omstændigheder...

Det sidste jeg kan nå på vej over til 212.130.58.208/29 er
ge0-1.alb3-pe4.dk.sn.net (195.97.128.17).

Musimi er garanteret bare nede pga. varmen :) Mon ikke de kører igen
senere?

--
Venlig Hilsen
Michal

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 12-06-06 21:36

> Jeg har ikke forbindelse. Kan heller ikke komme ind på www.musimi.dk
> Andre der oplever problemer?

Hep, det har stået på et par timer efterhånden, ikke heldigt..

--
Michael

Fra : Michal

Dato : 12-06-06 21:38

On Mon, 12 Jun 2006 22:35:37 +0200, Michael wrote:
> Hep, det har stået på et par timer efterhånden, ikke heldigt..

Tjaah, det giver da en vis fred ;)

--
Venlig Hilsen
Michal

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 12-06-06 21:44

> Tjaah, det giver da en vis fred ;)

Tror jeg der er delte meninger om..

Sender en medfølende tanke til de mænd der har overbevist deres bedre
halvdele om skift til Musimi som primær linie..
-tænk hvis det daglige opkald til Moster Olga nu må udskydes ;)

--
Michael

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 14-07-06 02:53

ma 12 jun 2006 10:43:33p satte Michael Kjærsgård sig på en taburet og skrev
følgende på et stykke vådt franskbrød:

> Sender en medfølende tanke til de mænd der har overbevist deres bedre
> halvdele om skift til Musimi som primær linie..
> -tænk hvis det daglige opkald til Moster Olga nu må udskydes ;)

Det er vel derofr man har en mobil som backup

Moster Oda har vel forhåbentlig ikke Musimi.

Steven

Fra : Jesper H.

Dato : 12-06-06 22:39

On 12 Jun 2006 13:13:27 -0700, "jonas frandsen" <jonasf@gmail.com>
wrote:

> Jeg har ikke forbindelse. Kan heller ikke komme ind på www.musimi.dk
> Andre der oplever problem

Fra Telios webside:

Driftsforstyrrelser fra ca 21:04 12. juni

Det er driftsforstyrrelser for Tellio og Musimi kunder fra kl 21:04
12. juni. Det arbeides med å rette feilen.

mvh
Tellio