Hundepension nord for Aalborg.
Fra : P&H

Dato : 12-06-06 20:01

Hej
Er der en der har gode erfaringer med en hundepension nord for Aalborg. Da
der er første gang jeg skal have min hund på "ferie" vil jeg gerne have
nogle anbefalinger.

Mvh
Per

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 12-06-06 20:21

"P&H" <lindevej6@mail.dk> writes:

> Er der en der har gode erfaringer med en hundepension nord for Aalborg. Da
> der er første gang jeg skal have min hund på "ferie" vil jeg gerne have
> nogle anbefalinger.

Mine forældre har brugt Engvejens Hundecenter i Nørhalne og været
glade for det.

De fik en glad og træt hund hjem og næste gang han skulle passes
sprang han glad ud af bilen og løb hen til ejeren. Han havde ikke tabt
sig og han var helt sig selv.

Hundene får lov at komme ud og lege sammen, hvis de altså kan sammen med de
andre hunde.

http://www.engvejens-hundecenter.dk/

Mvh Trine

--
Hyggelig butik med spændende ting, kurve, julesager og meget mere
Kom og besøg os, tag madpakken med og gå en tur i skoven

Fra : Kito

Dato : 13-06-06 06:17

"P&H" <lindevej6@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der er første gang jeg skal have min hund på "ferie" vil jeg gerne have

På vejen mellem Holtet og Hals, ligger der en hundepension som jeg har været
glad for. Ejeren er meget kærlig over for hundene og det vil jeg bruge
fremover.
Jeg kan desværre ikke huske hvad det hedder, men det kan jeg da finde ud af
hvis du er intereseret.

vh
Poul

Fra : Anita Andersen

Dato : 13-06-06 13:59

> [...]
> der er første gang jeg skal have min hund på "ferie" vil jeg gerne have

Så tror jeg du skal til at være hurtig, de fleste pensioner mælder alt
optaget

www.torsted-hundepension.dk

Mvh
Anita

Fra : P&H

Dato : 13-06-06 22:07

Tak for de gode svar.
Engvejens Hundecenter er den stadig i drift ? og hundepension mellem Holtet
og Hals kan evt. være Elmelundens Hundepension eller Lille Mølholt
Hundepension

Per