Fjerne "opret forbindelse til websted" når~
Fra : Frank zx636r

Dato : 12-06-06 16:25

Hej gruppe.

Nu har jeg fået lagt min nye hjemmeside op på min udbyders server, og det
fungere sådan set fint, men når man vil besøge hjemmesiden for man boksen
frem, opret forbindelse til www.xxx.dk så kan man indtaste brugernavn &
adgangskode.
Men hvis man klikker på annullerer kommer siden frem, men det er jo ikke
meningen at besøgende skal få sådan en boks frem, hvordan fjerner man den i
fp2003? Eller er det ved min udbyder der er noget galt?

På forhånd mange tak for hjælpen

Venlig Hilsen Frank

Fra : Charlotte Eglin

Dato : 13-06-06 11:58

"Frank zx636r" <Frankpettersensletdette@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej gruppe.

når man vil besøge hjemmesiden for man boksen
> frem, opret forbindelse til www.xxx.dk så kan man indtaste brugernavn &
> adgangskode.

Hej Frank

Jeg får ikke sådan en boks, men kommer direkte ind på siden.

Mvh Charlotte

Den har indtil videre sparet mig for at få 28261 spam-mails.
Hent gratis SPAMfighter her: http://www.spamfighter.com/lda

Fra : Frank zx636r

Dato : 13-06-06 14:42

">
> Hej Frank
>
> Jeg får ikke sådan en boks, men kommer direkte ind på siden.
>
> Mvh Charlotte

Hej Charlotte.

Den hjemmeside jeg skrev med 3gange x var bare et eks. vidste faktisk ikke
at det link eksisterede, men den rigtige side er www.drukmc.dk som jeg
arbejder på, og der kommer boksen frem.

Hilsen Frank

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 13-06-06 16:55

Frank zx636r skrev:

>Den hjemmeside jeg skrev med 3gange x var bare et eks. vidste faktisk ikke
>at det link eksisterede, men den rigtige side er www.drukmc.dk som jeg
>arbejder på, og der kommer boksen frem.

Kan desværre ikke hjælpe dig med dit problem, men et billede på
1.8 MB er simpelt hen for stort.

Du har reduceret størrelsen i htmlkoden, ændre det i et
grafikprogram til den størrelse, det skal vises i og komprimer
det.

Så kan du få det på omkring 100 KB.
--
Kerim
Som ikke bruger Spamfighter, der spammer nyhedsgrupperne

Fra : Erik Nielsen

Dato : 13-06-06 22:13

> [...]
> >

> Hej Charlotte.
>
> Den hjemmeside jeg skrev med 3gange x var bare et eks. vidste faktisk ikke

Jeg har ikke den fjerneste forstand på den slags, men hvis man siger
annuller i stedet for ok
til Passwordboksen ryger man lige ind.
Den kommer så tilbage af og til med samme resultat.
--
Venligst Erik Nielsen

Fra : Brian Nielsen

Dato : 15-06-06 21:55

hej jeg troer at fejlen ligger i linje 35 (<link rel="stylesheet"
type="text/css" href="http://www.drukmc.dk/_private/Navigation.css">) det
kan godt være at det er fordi at du har lagt det i _privat mappen prøv at
omdøbe den til noget andet og lav en ny _ privat mappe

hilsen Brian

Fra : Frank zx636r

Dato : 16-06-06 03:33

> [...]
> kan godt være at det er fordi at du har lagt det i _privat mappen prøv at
> omdøbe den til noget andet og lav en ny _ privat mappe

Hej Brian.

Fantastisk det virker nu, juhuu. Tusind tak skal du ha.

Hilsen Frank

Fra : preben nielsen

Dato : 24-06-06 13:51

"Frank zx636r" <Frankpettersensletdette@tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:448ec0c6$0$27510$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> at det link eksisterede, men den rigtige side er www.drukmc.dk
> som jeg arbejder på, og der kommer boksen frem.

Vel gør en ej. Det er da el bare en logon boks du får nor du ikke
har forbindelse til internettet.

Besides that... latterligt tunge billeder ! De er 5-10x så tunge
som de behøver at være !

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Per O.

Dato : 09-08-06 18:02

KLIP

> Besides that... latterligt tunge billeder ! De er 5-10x så tunge som de
> behøver at være !

Er der en som stadig sidder med et modem .. eller et af de latterlige TDC
abonnemnter på 160/129Kbit???
--
Per O.
www.billedsnedkeren.dk