Andet multimedie
bentjuul 3670
Billedbehandlingsprogram til børn
Fra : Malene Hald

Dato : 12-06-06 15:42

Er der nogen der kan anbefale billedbehandlingsprogrammer som har funktioner
børn vil finde sjove? Som fx stempelfunktionen Paint Shop Pro, eller
mulighed for at "vride"/"morfe" billeder? Det er ligemeget om de er danske
eller engelske.

Malene

Fra : hcma

Dato : 13-06-06 12:35

"Malene Hald" <malenehaldREMOVE@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> eller mulighed for at "vride"/"morfe" billeder? Det er ligemeget om de er

benyt dette udmærkede gratis program:
http://www.villysonnichsen.dk/FotoFiltre.html

m v h
hcma

Fra : Malene Hald

Dato : 14-06-06 10:26

> benyt dette udmærkede gratis program:
> http://www.villysonnichsen.dk/FotoFiltre.html
>
> m v h
> hcma

Det må jeg straks prøve

Tak

Malene

Fra : Malene Hald

Dato : 14-06-06 10:31

> Det må jeg straks prøve
>
> Tak
>
> Malene

Svarer lige hurtigt til mig selv. Det er et udmærket program, men jeg tænte
især på programmer der havde en del stempler, fordefinerede former som
stjerner, firkanter, cirkler osv.

Jeg mener selv engang at have prøvet et program der hedder noget med Kays
et-eller-andet .... og så har jeg hørt om et der hedder Flamingo, men jeg
kan ikke finde frem til det på nettet.

Malene

Fra : emj

Dato : 14-06-06 11:53

Malene Hald skrev:

>jeg tænte
>især på programmer der havde en del stempler, fordefinerede former som
>stjerner, firkanter, cirkler osv.

Prøv her
http://www.cs.uu.nl/~markov/kids/draw.html

Hilsen emj