Tyggegummi i håret - nogen nemme løsninger~
Fra : Anders Majland

Dato : 12-06-06 09:24

Sønnike havde ikke fået smidt tyggegummiet ud inden han hoppede i
badebassinet og det endte selvfølgelig i håret.... Vi forsøgte med is og fik
da også reddet lidt hår, men endte alligevel med saks og min skægtrimmer ...
Pletten hvor tyggegummiet var er vel på størrelse med en 2-krone og der er
der kun et par mm hår tilbage - så resten af hovedet fik lige ned med 6mm på
trimmeren. og så fik han en hat på i børnehaven idag ... Et par uger hvor
det "lange" holdes nede på 6mm så ses det nok ikke mere ....

Men til en anden gang - noget der virker ?

(Han var selvfølgelig til frisør i sidste uge så de penge er lidt spildt
....)

--
anders DOT majland AT jyde DOT dk

Fra : Ulrich Valera

Dato : 12-06-06 19:04

"Anders Majland" <anders.majland-see.signature@address.invalid> wrote in
message news:448d2492$1$84014$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
> ses det nok ikke mere ....
>
> Men til en anden gang - noget der virker ?

Ja, renset benzin på en klud eller vat fjerner tyggegummi, som var det
flødeskum!

Fra : Anders Majland

Dato : 12-06-06 19:09

> Ja, renset benzin på en klud eller vat fjerner tyggegummi, som var det
> flødeskum!

Noteret - men tror egenligt han havde meget godt af lærestregen igår... Nu
var han temmelig korthåret i forvejen men pletten er jo alligvel synlig ...