Bredden på dørhullet til cv
Fra : MAndersen

Dato : 11-06-06 18:19

Jeg har set, at der er en her i byen der sælger brugte køleskabe, magen til
de der er minibar på hoteller.
Vi mangler et at tage med på ferie til sommer, og cv'en har jeg ikke hjemme.

Jeg mangler derfor bredden på dørhullet, det er en TEC Siene 510 fra 2001.
Er dørhullerne ikke typisk ens

pfh tak

MAndersen

Fra : kim jensen

Dato : 11-06-06 18:29

Jeg ved ikke breden på døren, men hvis det bare er få cm. der gør forskellen
så løft skabet igennem en af vinduerne.
mvh Kim

Fra : webpoint

Dato : 12-06-06 13:45

Standart bredden på de fleste campingvogne, skulle være 50 cm.
Typisk 5-10 mindre en bredden på køleskabene

Har selv lige skiftet et i cv, hvor vi endte med at pille døren af
køleskabet, for så kunne vi få det igennem !

Kim

Fra : Jørgen L.

Dato : 13-06-06 10:56

--
Hilsen Jørgen
Det vil være til stor hjælp for andre læsere hvis i svarer under