foder spande
Fra : bettina jespersen

Dato : 11-06-06 17:41

hej.

jeg står og mangler to store spande til hunde og katte forder.
vi køber hunde foder i 15kg poser og katte mad i 10 kg poser så spandende må
gerne kunne indeholde disse mængder.
de skal være med låg.
er der nogen der ved hvor man kan købe disse spande?
har kigget i forskellige dyre butikker her på nettet men uden held.

venlig hilsen bettina

Fra : jones

Dato : 11-06-06 18:09

Hej

De har nogle ved olivers . http://www.olivers.dk/ESWelcome.aspx

Fra : bettina jespersen

Dato : 11-06-06 18:08

mange tak for de hurtige svar.

bestiller lige et par stykker ved olivers.

hilsen bettina

Fra : LH

Dato : 11-06-06 18:03

Jeg har fået (købt) en dejlig stor foderspand til hundemad hos Super Bedst!
Og en til kattefoder hos mine dyrlæger.

LH.

Fra : jones

Dato : 11-06-06 18:09

Hej

Hent gratis SPAMfighter her: http://www.spamfighter.com/lda

Fra : Benny Mortensen

Dato : 12-06-06 06:03

> [...]

> er der nogen der ved hvor man kan købe disse spande?
> har kigget i forskellige dyre butikker her på nettet men uden held.

Bilka & A-Z har da lige haft Royal Canin foderspande til Kr 30,- pr stk.

M.V.H....Benny..