Historien om vilde og sky Colour
Fra : Alice Trauelsen

Dato : 11-06-06 16:37

Hej
Vi flyttede til en gammel gård den 1. august sidste år, og her var nogle
katte i forvejen. Den ene så vi sometider men hun var meget bange og sky og
forsvandt som et lyn når hun så eller hørte os. Men vi blev ved med at sætte
vand og mad ud til hende. Efterhånden fik hun mere og mere tillid til os. Vi
begyndte at kunne snakke med hende og fik hen gjort lidt mere menneskeglad.
Men så opdagde vi en dag hun var med killinger og det var op over. Så vi
blev enige om at vi ikke ville have en flok vilde killinger til at vokse op,
så vi tog hende ind. Det var hun meget tilfreds med. Hun fik helt sit eget
værelse og her fødte hun den 27. april 3 killinger. En rødstribet og hvid
dreng, en sort og hvid pige og en pige der ligesom hende selv har mange
farver. Vi ringede til en nabo og fik at vide at Colour er omkring 9-10 år,
og er født på "vores" gård, og hun har fået mange kuld killinger i årenes
løb og de havde en af dem. De fortalte at da den gamle ejer af gården blev
syg og gården stod tom i nogle år, så passede de katte der boede på gården
sig selv og blev vilde. Og Colour og Skyggen er nogle af dem. Nu har vi
besluttet, at da jeg for snart en måned siden mistede min lille "babykat"
Klein, der blev kørt ihjel, så tager jeg Mani (drengen) over til mig og vi
sælger de to piger, som vi har døbt Nelli og Palledi. Hvis I vil se billeder
af dem så gå ind på http://alice-yvonne.dk/killingertilsalg2006.htm Og har
kan I se dem. Se det er Colours historie og vi er glade for vi tog hende ind
så vi kan sørge for at killinger får et godt katteliv hos nogle gode
mennesker frem for at løbe rundt som vildkillinger. Når Colour bliver lukket
ud igen, så er det på p-piller, i første omgang.

--
Mange hilsner
Alice

Fra : Denise

Dato : 11-06-06 20:41

Alice Trauelsen wrote:
> [...]
> hos nogle gode mennesker frem for at løbe rundt som vildkillinger.
> Når Colour bliver lukket ud igen, så er det på p-piller, i første

Hvor er de dejlige og tak for historien Alice. Håber du finder nogle gode
hjem til pigerne

--
Hilsen Denise

Fra : Hanne Engermann

Dato : 12-06-06 17:37

Hvor var det dejligt med en solskinshistorie - Godt, der findes
mennesker som dig!
Jeg har selvfølgelig været inde at kigge på de 4-benede, og de er bare
såååååå dejlige :>D
Og så lige min uforbeholdne kompliment: Hvor er de velplejede, og det er
vel nok en super kondition, de er i, selv missemor sin alder til trods.
Man kan ikke se på hende, hun har killinger.

Held og lykke

Med venlig hilsen
Hanne Engermann
- Tøm kattebakken ved privat svar